Iako su uvjeti još uvijek bili prilagođeni "novoj normalnosti", u kreiranju novog broja magazina Gloria Glam stvarno smo uživali, što možete vidjeti i na fotografijama "iza scene", a detalje stvaranja ljetnog izdanja otkrivaju i naši suradnici.
Matković Vild, fotografi, autori editorijala s Ljupkom i naše ljetne naslovnice
"Ljupka je jako draga, komunikativna i susretljiva osoba s kojom je bio užitak raditi. Baš ta činjenica da je profesionalac u svom poslu nam je zapravo olakšavajuća okolnost jer smo znali da ćemo se razumjeti i lako iskomunicirati sve potrebno. Jedini izazov nam je zapravo bilo snimanje na lokaciji jer nam vremenska prognoza nije išla na ruku. No uz Ljupku je bilo lako snimiti sve što smo zamislili. Prije snimanja smo istražili presjek Ljupkinog rada kako bismo napravili nešto drugačije, a opet da prikazuje Ljupku kao stvarnu osobu, a ne modela. Nakon toga smo skupili fotografije inspiracije koje ocrtavaju energiju, atmosferu i priču koju želimo ispričati. To su naravno samo okviri koji nas drže usmjerenima jer na samom snimanju sve zavisi o karakteru osobe koju fotografiramo."
Petar Trbović, modni stilist
"Snimanje s Ljupkom Gojić Mikić bilo je prvo nakon depresivne karantene u kojoj mi je rad silno neodstajao. Bilo je sjajno ponovno se okupiti s najdražim suradnicima i stvarati opet nešto što će, nadam se, nadahnuti i inspirirati čitatelje. S divnom Ljupkom sam već imao prilike snimati i njena zarazna energija i vedrina uvijek unesu dodatnu dozu pozitive svakom snimanju. Uživao sam!"
Simona Antonović, vizažistica
Suradnja s GG na ovom broju bila je, kao i svaki put, sjajna, veselila sam se snimanjima s dodatnim entuzijazmom s obzirom na to da neko vrijeme nisam radila i cjelokupna poslovna situacija je bila nepredvidiva. Snimanje s Ljupkom bilo je jako zanimljivo: naravno, zbog nje, ali i zbog lokacije - predivnog vrta kakav se ne viđa svaki dan te zbog osebujnog tima koji je atmosferu podizao humorom. Šminkanje Ljupke je divno iskustvo, njeno lice je zaista izvan kategorije kada govorimo o ljepoti. Ponekad bih već nakon nanošenja lagane podloge prestala sa šminkanjem koliko je predivna. Zbog toga se držim nude lookova kod nje jer se ona tako osjeća najbolje, a ja potvrđujem da joj to i najbolje pristaje. S obzirom na moje iskustvo, ne treba mi mnogo vremena da se pripremim za takva snimanja. Volim koristiti make-up i skincare novitete, a na temelju moodboarda kojeg dobijem od Romana Deckera smislim lookove za snimanje. Na snimanju minimalno improviziram, ali uvijek nosim nekoliko kofera šminke sa sobom na set u slučaju da mi zatreba baš određena nijansa ruža.
Srđan Sandić, novinar
Na snimanju naslovnice, ali i rad na cjelokupnom broju bio je zanimljiv i izazovan, izvrsno smo se zabavljali, a meni je u sjećanju ostalo par zanimljivih trenutaka. Intervju s Ljupkom Gojić Mikić sam radio u dva navrata. Kod nje u slastičarnici i nakon snimanja iscrpnog editorijala – puno previše smo se smijali pa sam u nekoliko navrata ispustio pitanja koja sam želio postaviti. Dok sam pitanja propuštao, jeo sam prefine kolače – pa hajde, bar nešto (smijeh). Kratki intervju s renomiranim slikarom Pavlom Pavlovićem radio sam u njegovu ateljeu u staroj zagrebačkoj klaonici. Put do tamo je za mene bio poput labirinta, a kad sam napokon stigao u atelje imao sam strahovit da diram slike, kao malo dijete, međutim odgojena pristojnost u prisutnosti slikara me spriječila u tom naumu. Nakon ateljea i jakog mirisa boja, idući intervju, onaj sa slavnim stilistom Mijom Majhenom, odlučio sam odraditi na otvorenom pa smo nas dvojica prošetali pola grada dok smo razgovarali o njegovom karijernom putu. Zabave, kao što vidite, nije nedostajalo.
Lea Ladišić, novinarka
Nakon izolacije u četiri zida, prvi radni zadatak među ljudima bio je spoj nekih od meni omiljenih užitaka - mode i sladoleda. Snimanje modnog editorijala za novi broj Glorije Glam zajedno s profesionalnim i dragim mi ljudima bio je izazov, ali i uzbuđenje jer nakon dugo vremena ponovno sam se našla na terenu.
Zajedno s našom manekenkom Anom Crnek, dan smo započeli slatko uz dozu sladoleda, pa nakon što smo slučajno potrošili rekvizite za snimanje, napravili smo pauzu dok nisam nabavila nove. Red šminkanja i friziranja, red sladoleda i red tjelovježbe dok smo u Drama baru premjestili gotovo sav namještaj rezultirao je sjajnim fotografijama. I da - za vrijeme snimanja ovog editorijala svi sladoledi su nastradali.
Sara Moritz
Svaka suradnja sa Glorijom Glam mi je draga jer nosi kreativnost, slobodu, zabavu, priliku za upoznavanjem novih ljudi i stvaranje novih najdražih vizuala. Prilikom fotografiranja King editorijala za novi broj uvjerila sam se još jednom koliko i najmanja ekipa može napraviti divne stvari kada to rade sa ljubavlju (i punim frižirderom sladoleda).
Uz sladnoledno-modni editorijal, radila sam i na portretima izabranih hrvatskih dizajnera i njihovih radova, što je značilo uspostavljanje vizualnih identiteta svakoga ponaosob. Krenuvši od premise da želimo dočarati njihovu estetiku i duh, te pobjeći od standardnog portretiranja, zajednički smo došli do fotografija s kojima smo zadovoljni. Jedva čekam nove GG izazove!