Obožavani dizajner

15 godina ‘privatnog‘ Armanija

04. studeni 2020.
Dizajner Giorgio Armani
Fotografije: Pascal Le Segretain/Getty Images

Brend kojeg se nije usudio osnovati - pokazao se kao pun pogodak! Ipak, on je ujedno najskuplji i najkvalitetniji od svih drugih brendova unutar ove velike korporacije.

Armani Privé, hit brend unutar velikog dizajnerskog imena slavi svoju (tek!) 15. godišnjicu jer je slavni dizajner tu "privatnu" ideju dugo vremena skrivao. "Ona je rijedak, poseban trenutak osobne privilegiranosti", kako ističe Giorgio Armani, a koju je namjeravao prenijeti i ostvariti upravo odabirom ovog imena. Ona je prelazak iz ready-to-wear u visoku modu. Vulgarni, doslovni prijevod bio bi: Armani Privatno. Polučio je ogroman uspjeh.

Prema njegovim riječima, "Haute couture je moda tek kad postane umjetnost". A on se istog bojao. Danas se, iz sezone u sezonu nastavlja inspirirati iz svog bogatog, odista maštovitog svemira: od indijske raskoši detalja do nadrealizma, od miješanja spolova do uvođenja drugih kultura, poput kineske ili japanske kao glavne motivike.

image
Giorgio Armani Prive Haute Couture Proljeće/Ljeto 2020.
 

"Nije bila baš toliko iznenadna odluka da se posvetim visokoj modi. Od ranih 1990-ih prijatelji i članovi tima sugerirali su mi da pokušam, ali uvijek sam im odgovarao unisono i jednostavno, a to je da ja to ne mogu učiniti, a možda to nisam tada ni imao u sebi. Nisam mogao zaboraviti da je prêt-à-porter nastao nasuprot visokoj modi. Ali Armani Privé dopustio mi je da uđem u fascinantnu dimenziju kreativnosti i slobode, jer mogu izraziti svoje ručne vještine i izradu raditi na drugačiji način kao što to ne bih mogao nigdje drugdje. Imam osjećaj da sada lakše prelazim granice", objašnjava slavni dizajner.

image
Giorgio Armani Prive Proljeće/Ljeto 2018.
 
image
Glumica Dakota Fanning prisustvovala je na reviji Giorgio Armani Prive Haute Couture Proljeće/Ljeto 2019.
 
image
Giorgio Armani Prive Haute Couture Jesen/Zima 2011/2012