Ponukana pitanjem tko je idealna Lokomotiva žena, poželjela sam prikazati svoje odjevne komade na ženama koje ih doista i nose u svakodnevnom životu. Želja mi je bila pokazati ih u njihovu punom sjaju, u situacijama njima dragima, specifičnima ili, jednostavno, u nekim okolnostima koje su ih snašle. Ideja je bila ispričati novu dizajnersku priču kroz malenu fotografsku crticu iz njihovih života, pokazati ih u njihovoj raznolikosti i svoj divoti. Ovom kolekcijom slavim njih, pa i sve žene, te im na ovaj način želim reći jedno veliko hvala", objašnjava dizajnerica Lana Puljić.
No, takve divne i posebne, sve te žene u svojoj različitosti ipak imaju nešto zajedničko. One su Lokomotivine dugogodišnje klijentice, simpatizerke brenda, pa i bliske Lanine prijateljice. Različitih su dobnih skupina, zvanja i zanimanja, čak i različitog senzibiliteta i karaktera, ali zajednička im je ljubav prema Lokomotivi.
Styling, odabir lokacije snimanja i ostali detalji prepušteni su upravo klijenicama/modelima, a dizajnerica je svakoj namijenila haljinu koja je zamišljena upravo za nju. Svaki materijal, boja i kroj u kolekciji potpuno su različiti, ali odgovaraju karakteru i sklonostima svake pojedinačne klijentice. Želja je bila pokazati kako jedan brend može savršeno odijevati žene koje se razlikuju dobno, karakterom, profesijom, senzibilitetom, pa čak i lifestyleom.
Kolekcija se sastoji od devet modela haljina te jedne suknje kombinirane s novitetom u kolekciji, T-shirtom s predimenzioniranim Lokomotiva logom.
Od materijala su korišteni svila, saten, pamuk, lan, taft, čipka, svileni organdi, žoržet i šljokice, a dizajnerica se opet poigrala i tehnikom plisiranja, koja je već gotovo neizostavna za Lokomotivine kolekcije. Materijala je gotovo koliko i klijentica, ali usprkos tome kolekcija i dalje diše kao cjelina. S obzirom na aktualne okolnosti, lansiranje kolekcije malo je kasnilo, no većina modela su bezvremenske haljine koje ne robuju sezonama i mogu se nositi cijele godine, a i iznova iduće sezone.
Novost je i nova web-stranica pa i web shop koji će ugledati svjetlo dana sredinom kolovoza, a do tada brend pratite na Instagramu i Facebooku, a kolekciju možete kupiti i u showroomu u centru Zagreba.
*Posebne zahvale HDLU i umjetniku Behzadu Khosravi Noori na dozvoli za korištenjem njegovog umjetničkog djela kao kulise za snimanje.