Odlična suradnja

Aleksandra Dojčinović o velikom uspjehu, ali i najljepšem kaputu iz nove kolekcije

07. prosinac 2020.
Fotografije: Maja Kljaić
Gloria Glam

Cijenjena hrvatska dizajnerica godinu završava blagdanskom capsule kolekcijom, ali i velikim poslovnim uspjehom - njezini komadi dostupni su na najvećoj njemačkoj shopping platformi.

Godinu, u kojoj je planirati bilo gotovo nemoguće, kao i računati na velike poslovne uspjehe, dizajnerica Aleksandra Dojčinović uspjela je okončati jednim od najvećih poslovnih uspjeha u povijesti njezinog branda Lei Lou - suradnjom s poznatom njemačkom web shopping platformom Zalandom, na kojoj se odnedavno mogu naći i komadi s njezinim potpisom, što je čini prvom Hrvaticom prisutnom na ovoj internetskoj stranici.

"Još u veljači kada su krenule sramežljive najave o  epidemiji i lockdownu, sa svojim sam timom napravila plan B. Sve ono što smo imali spremno, a imali smo toliko toga, od suradnji s najvećim svjetskim zvijezdama i influencerima do naše velike godišnje revije, odlučili smo ostaviti po strani, stvari maksimalno pojednostavniti i okrenuti se “malim-velikim” projektima koje ćemo moći realizirati i u isto vrijeme brendu dati neku novu dimenziju. Srećom da smo već imali uhodan web shop, slobodno mogu reći perjanicu mog brenda, zahvaljujući kojoj smo dostupni u gotovo svim europskim i brojnim svjetskim zemljama. Nakon potresa, koji nas je također sve obilježio, smo otvorili i naš novi, veliki showroom u Strojarskoj 19, a potom su se stvari oko suradnje sa Zalandom ozbiljno zakotrljale, a nedavno napokon i realizirale, što nam je svima u tvrtci dalo veliki poticaj i vjetar u leđa", govori Aleksandra čiji će dizajn sada biti dostupan uz one najvećih svjetskih brendova poput Proenze Schouler, Karla Lagerfelda, Phillipa Lima, Victorie Beckham, Michael Korsa, Hugo Bossa, Max Mare...

"Ulazak u neke od najvećih europskih, pa i svjetskih robnih kuća, oduvijek je bio moj san i sretna sam što polako idemo prema tom cilju. Uvjerena sam da je ovo tek početak",  naglašava Dojčinović kojoj je sigurno kod ulaska na njemački Zalando pomogla i činjenica što već sedam godina sa svojim partnerima prisutna na njemačkom tržištu, zahvaljujući Lei Lou dućanu u Stuttgartu, omiljenoj shopping oazi naših i djevojaka iz regije, ali i brojnih Njemica.

"Bio je to sigurno važan faktor, ako ne i presudan, jer za ulazak na jednu tako veliku platformu morate ispuniti brojne kriterije i odgovoriti na mnoga pitanja. Moj tim i ja na tome smo predano radili posljednje dvije godine, a činjenica da smo uspjeli je velika potvrda i priznanje mom radu. Pokazali smo da je Lei Lou respektabilan i stabilan brend, taman dovoljno poseban i drugačiji da se bez problema može naći u konkurenciji prestižnih svjetskih marki", s ponosom govori dizajnerica na koju je situacija u kojoj se našao svijet djelovala vrlo inspirativno i na onom primarnom, kreativnom planu, pa je posljednjih mjeseci izbacila nekoliko sjajnih capsule kolekcija, a jednu takvu baš ovih dana, kao savršen uvod u nešto drugačije blagdane od onih na koje smo navikli.

image
Model: Antonija Topić
Šminka: Žana Kožul
Frizura: Salon Teuta

"I ja sam se prilagodila situaciji i stvorila lounge chic kolekciju s nekim divnim komadima iz kojih se ne izvlačim ovih dana i na koje su sjajno reagirale naše klijentice. Ove su godine, ništa čudno, veliki hit trenirke, jako sam ponosna na našu trenirku Rony od fine viskoze, koju možete upotpuniti pripadajućim pan ovratnikom i pretvoriti je na taj način u hit komad sezone", kaže Aleksandra koja blagdansku kolekciju predstavlja čarobnim editorijalom snimljenim u zagrebačkom Hilton Garden Innu.

Jedan od najdražih komada iz kolekcije, Aleksandri je kaput od baby kašmira. 

"Ove godine našim smo klijenticama odlučili ponuditi i dašak pravog luksuza u vidu kaputa Nelly od baby kašmira koji je, bez pretjerivanja, sigurno jedan od najljepših kaputa koje sam dizajnirala, ali i jedan od najljepših koje sam ikada obukla", zaključuje dizajnerica i dodaje kako se ne boji da će blagdani biti otkazani jer je to, kaže, ionako vrijeme koje bi trebalo biti rezervirano za najbliže, voljene osobe i obitelj, a ne nužno za izlaske i lude partyje.