Samo nekoliko dana nakon kolekcije koja je spojila Gucci i Balenciagu i podignula modni svijet na noge, Balenciaga je predstavila kampanju za pre-fall kolekciju 2021. godine i kad već ne možemo sami, odvela nas na put oko svijeta.
Outfiti iz Balenciagine kolekcije smješteni su na neke od najpoznatijih svjetskih turističkih lokacija, od Pariza, San Francisca ili Meksika. Modeli koji nose Balenciaga komade su snimani ispred green screena, a u post-produkciji nadodane su fotografije poznatih atrakcija koje bismo voljeli vidjeti - ali ne možemo.
No osim nostalgije za putovanjem, Demna Gvasalia u ovoj kolekciji je ponudio raskoš modnih dodataka - torbica i cipela pogotovo, puffer jakni i velikih kaputa, sportskih komada uz tailoring te haljine s printom cvijeća. Ništa novo - dizajner je još jednom ostao vjeran svojoj oversized estetici koja spaja sportski i couture look, i još jednom je uspio s takvim ponovljenim receptom ostati zanimljiv i aktualan.
Ono što je možda najvažnije u ovoj kolekciji - Demna je prilikom izrade zahtijevao isključivo održive materijale, bilo da su nastali recikliranjem ili su proizvedeni od prihvatljivih materijala. Istaknuo je da su se u posljednje tri godine dogodile vidiljive promjene po tom pitanju, pa i dobavljači luksuznih materijala više pažnje posvećuju samom podrijetlu tkanine. Pink hoodica s natpisom Gay Pride, haljina puf rukava s točkicama i šuškava jakna, svaki komad iz kolekcije rađen je s održivim pristupom na umu. S obzirom da je Balenciaga jedan od najutjecajnijih modnih brendova na svijetu koji najviše prometa ostvaruje od milenijalaca i Z generacije, još jednom je poslao poruku o održivosti kao načinu po kojem svi trebaju djelovati - kada je pošalje netko poput Balenciage, tada ona i ostavlja trag.
Osim kolekcije, Balenciaga je izbacila i feel good video - nema veze s odjećom niti s modom, tu je samo kako bi popravio dan. Uživajte!