U šumi okružen divljinom Burberry je otvorio Tjedan mode u Londonu, ove godine sasvim drugačiji. Burberryjeva kolekcija za 2021. godinu mogla se pratiti digitalno i ove je jeseni predstavljena poput preformansa.
Riccardo Tisci zamislio je ljubavnu aferu morskog psa i morske sirene, neobična metafora na koju se referirao kroz prvu post-lockdown kolekciju za tradicionalni engleski brend. Metafora se odnosi na posljednjih sedam mjeseci ove neobične godine u kojoj smo bili usamljeni i žudjeli za slobodom. Istovremeno, Tisci se referira na prirodu s kojom smo se povezali za vrijeme izolacije, stavljajući u fokus njenu cirkularnost.
Plava je nova bež, poručuje kolekcijom u kojoj prevladava vibrantno plava boja, uz crne outfite s kožnim balonerima, hlače s izrezotinama i visokim čizmama. Zastupljena je i narančasta boja, a posljednji lookovi iz kolekcije namijenjeni su za partyjanje, uz mini srebrne i metalik nijanse haljina, košulja i kombiniranih hlača.
Tisci novom kolekcijom spaja klasiku i street elemente, koje je u prijašnjem radu volio odvajati u zasebne kategorije. "Esencija Burberry estetike i moje kreativne vizije spojena je u jedno. Jedna vizija, jedna priča", komentirao je najiskreniju kolekciju za modnu kuću do sada. Kolekciju je nazvao "In Bloom", imajući na umu regeneraciju i cirkularnost života, koristio se i simbolikom vode - "Voda dopušta životu da naraste, prirodi da cvjeta, i tako je sve kružno", komentirao je.
Burberry je prvi od brendova na londonskom tjednu mode koji će ove godine donijeti inovtivne načine predstavljanja novih kolekcija, putem digitalnih platformi, lookbookova ili kroz jedan-na-jedan dogovorene termine.