Digitalno predstavljanje

Za Karla i ekscentrične djevojke: pogled na punk couture kolekciju Chanela

08. srpanj 2020.
Fotografije: Imaxtree 

Raskošnu scenografiju i žamor u dvorani zamijenile su fotografije haute couture kolekcije pariške kuće Chanel. Predstavljeno je 30 lookova posvećenih punku i Karlu Lagerfeldu.

Otkako je zamijenila Karla Lagerfelda, kreativna direktorica modne kuće Chanel Virginie Viard u svakoj novoj kolekciji ostavi svoj pečat. Pritom odaje počast svojim prethodnicima - u posljednjoj haute couture kolekciji za jesen/zimu inspirirala se Karlom Lagerfeldom, ekscentričnim djevojkama, punkom i elementima 18. stoljeća.

Haute couture kolekcija predstavljena je u sklopu digitalnog pariškog tjedna mode putem fotografija, umjesto tradicionalno na modnoj pisti. S obzirom na to da je riječ o portfoliju fotografija, dizajnerica se poigrala s elementima koje na modnoj pisti ne bi uključila - poput finog nakita i naglašenih punk frizura.

Ovoga puta Viard nije ponudila ženstvene i dječačke kreacije: kolekcija se sastoji od party haljina koje prizivaju osamdesete godine, raskošnih balskih haljina poput onih koje bi nosila Marija Antoaneta, a prisutne su i razigrane kreacije od tvida u boji. Kolekciju je snimio fotograf Mikael Jansson, a muze koje nose kreacije su Adut Akech i Rianne Van Rompaey.

Za britanski Vogue dizajnerica je izjavila da je pri stvaranju kolekcije imala Karla Lagerfelda na umu, više nego Coco Chanel.

"Razmišljala sam o punk princezama koje u zoru izlaze iz Le Palacea. U haljini od tafta, s velikom frizurom i perjem u kosi te s puno nakita. Karl je išao u La Palace sa sofisticiranim i jako dotjeranim ženama, koje su ujedno bile i ekscentrične", komentirala je kolekciju koja umjesto klasičnih 70 lookova ove godine donosi njih 30 - zbog pandemije koronavirusa bilo je manje vremena za izradu kreacija, no zato smatraju da je rezultat ovoga puta fokusiraniji i snažnijeg dojma.

Za razliku od kuće Dior koja će novosezonske couture kreacije slati klijentima s putujućim kamionima, Chanel će u Parizu dočekati klijente za jedan-na-jedan dogovore.