Ograničenja za klijente

Čuva prestiž i luksuz: Chanel ograničio prodaju najpopularnijeg modela

11. listopad 2021.
Fotografije: IMAXtree

Kako bi zadržao svoju ekskluzivnost, francuski luksuzni brend poseže za novim ograničenjima.

Kroz posljednjih nekoliko godina resale tržište postalo je jače no ikad. Dogodilo se ono što je do nedavno bilo nezamislivo, resale je postao dijelom luksuznog modnog tržišta, a stranice koje preprodaju luksuzne modne brendove i njihove komade trenutno itekako profitiraju. Unatoč pozitivnim stranama preprodaje već korištenih modnih komada, luksuzni brendovi poput Chanela gube na svojoj ekskluzivnosti. Iz toga razloga posežu za novim načinima kako bi održali prestiž i nedostižnost svojih modnih dodataka.

image
Fotografije: IMAXtree

Francuska kuća donijela je odluku koja već stupa na snagu - jednom kupcu je godišnje dozvoljeno samo jednom kupiti popularne modele - Classic Flap Bag i Coco Handle, kako bi se spriječilo prekomjerno kupovanje zaliha za potrebe preprodaje. Chanel je ove godine već tri puta povisio cijene svojih klasičnih torbica, no unatoč tome, zalihe nestaju velikom brzinom i preprodaju se na luksuznim resale stranicama, čemu se Chanel ovim potezom napokon nada stati na kraj. Od devedesetih godina, Chanel kontinuirano podiže cijenu svojih klasičnih torbica, koje su početkom 2021. dosegle cijenu od gotovo 8 tisuća dolara. Prije samo deset godina, cijena Classic Flap torbe iznosila je 2850 dolara. Inače, i Hermès je donio sličnu odluku pa kupac određeni dizajn može kupiti samo dva puta godišnje.