Nova kolekcija

Christian Dior slavi Italiju i tradiciju

23. srpanj 2020.
Fotografije: Getty Images 

Posveta Italiji i tradiciji prožima novu cruise kolekciju francuskog brenda Christian Dior.

Resort revije su na prekretnici. Pandemija je natjerala modne brendove da preispitaju trošak, utjecaj na okoliš i burnout dizajnera za koji su odgovorni zbog čega su ih mnogi odlučili otkazati. S druge strane, te kolekcije su najduže u prodaji po punoj cijeni. CEO brenda Christian Dior, Pietro Beccari, vjeruje u sezonu.

"Treba napraviti ono što je najbolje za brend, a Dior od 1946. godine živi od energije koju mu daju modne revije. To je naš DNA, to je naš posao. Vjerujem da ćemo nastaviti imati pretkolekcije, a i cruise kolekcije su naš način pričanja priča."

Upravo zbog toga je francuska modna kuća za cruise kolekciju poduzela nevjerojatne korake. Sve je bilo smješteno u Piazza del Duomo, u Lecceu, malom talijanskom gradu u Apuliji. Osim modela, Diorovog tima i malog broja klijenata, većinom su lokalci popunili prve redove i balkone oko trga. Sa svime time, sve je izgledalo kao festa di piazza, baš kako je kreativna direktorica Maria Grazia Chiuri to i zamislila. Zvijezde, influenceri i novinari, koji su inače uvijek pratili revije francuske kuće, bili su dio 20 milijuna gledatelja koji su sve pratili preko digitalnih platformi.

Chiuri je i s ovom revijom naglasak stavila na prepoznatljive obrte i obrtnike te talijanske regije pa je sve organizirala u suradnji s lokalcima. U kolekciji, u kojoj je predstavljeno 90 lookova, su izbrisane razlike između skromnog i skupocjenog. U ponudi će se tako, između ostalog, naći haljine s naramenicama, puloveri, bandane i čizme.

---

"Moda mora biti udobna – to je dio mojeg DNA", izjavila je kreativna direktorica Chiuri, koja je za lokaciju na kojoj je održana revija i osobno vezana s obzirom na to da je njezin otac porijeklom iz Apulije.