Francuski Chanel se ozbiljno razuzdao s povećanjem cijena pa su klasici ove modne kuće doživjeli poskupljenje treći put u istoj godini. Uobičajeno je godišnje povećanje cijena, no s obzirom na globalnu krizu, Chanel je iznenadio s trećim povećanjem koje varira od 3 do 15 posto, ovisno o modelu. Unatoč tome, potraživanje za ikoničnim modelima kod kupaca ne pada. Nakon povećanja cijena u siječnju, zatim u srpnju, a sada i krajem listopada, modeli Chanel torbica cijenom se približavaju kultnim Hermès torbama i potvrđuju činjenicu da je bolje uložiti u Chanel torbu nego u nekretninu.
Po novim cijenama, Chanel Classic Small Flap torba skuplja je za 15,5 posto i cijena joj sada iznosi 8200 dolara, a Classic Maxi Flap se s novom cijenom popeo na cifru od 10 tisuća dolara. Teško je procijeniti do koje mjere će cijene rasti u budućnosti, no u svakom slučaju, Chanel torbica u kolekciji će zadržati ili povećati svoju vrijednost s vremenom. Unatoč kritikama i negodovanju javnosti, iz tog razloga Chanelove torbe i dalje munjevito nestaju s polica trgovina.
Iz Chanela, podizanje cijena prepisuju fluktuaciji i povećanim troškovima proizvodnje, no povećanje dolazi i u specifično vrijeme godine - predblagdansko kada je potražnja za njihovim komadima još veća. U svemu tome, teže održati ekskluzivnost, pa je nedavno uveden limit na kupovinu njihovih modela, kao odgovor na jačanje resale tržišta. Pitanje je do koje mjere će Chanel podizati cijene jer bi se zbog frustracije visokim iznosima neki kupci mogli okrenuti ulaganju u prestižnu Hermesicu ili luksuzni nakit, umjesto u Chanelove modele.