Kada je Daniel Lee prije nekoliko dana obrisao Instagram račun kuće Burberry, postalo je "službeno" njegovo preuzimanje tradicionalne engleske modne kuće. Nekoliko dana nakon toga, podijelio je prve fotografije koje daju naslutiti u kojem pravcu će se kretati s Burberryjem kao novi kreativni direktor. Nasljeđe, povijest i srž Burberryja vraćaju se u prvi plan. Burberry postaje very British, barem ako sudimo po trenutnim vizualima i nametnutim visokim očekivanjima obožavatelja.
Vizuale je snimio Tyrone Lebon, fotograf s kojim je Lee već surađivao za vrijeme dok je vodio Bottega Venetu, a neka od lica kampanje su Skepta, Shygirl i Liberty Ross. "Moderni pristup britanskom luksuzu" i "novo poglavlje Burberryja" su sintagme kojima brend opisuje novi smjer u kojem se kreće. Velika promjena je i logo - Lee je vratio Equestrian Knight motiv koji se prvi puta koristio početkom 20. stoljeća te koji se posljednjih godina dok je brend vodio Riccardo Tisci nije koristio. Simbolično, Lee je ovim potezom "izbrisao" rebranding koji je započeo Tisci i okrenuo se svom suvremenom pogledu na tradiciju.
Prva njegova kolekcija za Burberry zapravo ne otkriva puno - "Heritage Collection" koja se nalazi na službenoj stranici donosi ikonične Burberry komade poput balonera, šalova, torbi i kardigana koji su upotpunjeni njihovim prepoznatljivim uzorkom. Prvu kolekciju na modnoj pisti Daniel Lee će prikazati na londonskom Tjednu mode, a revija je zakazana za prvi dan 17. veljače.