Nakon glasnih šuškanja o prelasku Daniela Leeja u britansku kuću Burberry, glasine su se pokazale istinitima. Samo dan nakon što je Riccardo Tisci prikazao proljetnu kolekciju za Burberry, službeno je objavljeno kako na njegovo mjesto kreativnog direktora dolazi Daniel Lee, dizajner zaslužan za ponovno rođenje talijanske kuće Bottega Veneta.
WWD javlja kako Lee preuzima dužnosti u Burberryju 3. listopada, a njegova prva kolekcija za britanski luksuzni brend očekuje se na londonskom Tjednu mode u veljači 2023. godine. Ovime se čelnici Burberryja nadaju povesti brend u novu fazu i okrenuti ga prema mladim generacijama kupaca - ambicija u kojoj je Tisci djelomično uspio, no ipak nije postavio Burberry na globalnu modnu mapu, kako je Lee to prethodno učinio s talijanskom Bottegom.
"Daniel je izvanredni talent, na jedinstven način razumije potrebe luksuznog tržišta i klijenata. Njegov rad polučio je snažan komercijalni uspjeh. Uzbuđen sam zbog zajedničkog rada koji je pred nama, radujem se bliskoj suradnji i vjerujem da će Daniel imati snažan utjecaj kojem se nadamo u sljedećoj fazi brenda", rekao je CEO Burberryja Jonathan Akeroyd, a Lee nadodaje kako je iznimno uzbuđen oko ispisivanja novog poglavlja za legendarni britanski luksuzni brend.
Daniel Lee tri godine je proveo u talijanskoj modnoj kući koju je podignuo iz pepela i učinio je jednim od najpoželjnijih brendova na svijetu. Naglasak je bio na modnim dodacima i torbicama, komadima koji luksuznim kućama generiraju najviše profita. Vjerujemo da će sličnu taktiku primijeniti i na Burberry - Riccardo Tisci se Burberryju pridružio 2018. godine i do danas, u povijesni brend je udahnuo urbanu estetiku i mladenački duh, no unatoč tome, nije postigao rezultate poput Leeja, niti je ostavio Burberry zapamćen po nekoj od ‘it‘ torbica.
Daniel Lee 2021. godine iznenada napušta Bottega Venetu, iz nedefiniranih razloga - njegova netrpeljivost i loš odnos s timom spominjali su se kao razlozi odlaska. Ostaje nam vidjeti u kojem smjeru će povesti Burberry, vjerujemo da se britanski brend nalazi na prekretnici koja bi mogla promijeniti njegov status na modnoj sceni. A kojem brendu će se okrenuti Tisci, za sada nije poznato.