Svojom kolekcijom naziva [Hidden]3 Mihaela Brajković propituje fenomen afirmacije i negacije tijela odjećom. Spojivši dvije naizgled oprečne modne situacije - modni korzet i ženski redovnički habit - dizajnerica želi demonstrirati gipkost, slobodu i performativni karakter tijela. Pritom se referira i na Gaultierov ružičasti korzet s konusnim košaricama iz 1990. godine koji i danas slovi kao simbol subverzije i transformacije. U kolekciji [Hidden]3 transformiran je tako da je dislociran na nogavice hlača. Nasuprot tome stoji redovničko odijelo koje pak sakriva i negira tijelo.
Ovim modnim performansom dominiraju zatvorena, voluminozna i slojevita silueta te crno-bijeli kolorit, preuzeti s redovničkog habita. Forma odjevnih kombinacija je jednostavna i pročišćena. Korišteni su raznovrsni materijali, a posebno se izdvaja ronilački neopren od kojeg su načinjeni ogrtači.
Njena druga kolekcija, CPR/9674/MCT, bavi se pak pomodnjavanjem antimodnog odjevnog predmeta - Mao odijela. Dizajnerica Mao odijelo tumači kao sastavni dio popularne kulture, inspirirajući se skulpturalnim radom kineskog umjetnika Sui Jiangua i slikarskim radom Andyja Warhola, pri čemu poseže za žarkim koloritom. U Mihaelinoj drugoj kolekciji zastupljene su muške i ženske odjevne kombinacije, također vrlo jednostavne i pročišćene forme. Izdvajaju se ogrtači intenzivnih boja te sjajne i glatke površine koji naglašavaju vjernost materijalu više nego odjevnoj formi u estetskom smislu.