Već na početku godine dizajnerski brendovi lansirali su nekoliko modnih dodataka koji su postali viralni, ili će to tek postati. Jedna od njih je očekivana suradnja između Fendija i brenda luksuznog nakita Tiffanyja.
Kako bi proslavili 25 godina od lansiranja kultne Fendijeve torbe, brend se udružio sa slavnim Tiffanyjem, a rezultat je torba u ikoničnoj "Tiffany Blue" boji. Limitirani model je naravno postao u trenutku najpoželjniji modni dodatak sezone, a u ruke su ih već dobile poznate globalne influencerice poput Leonie Hanne. Silvia Venturini Fendi kultnu Baguette torbicu predstavila je 1997. godine i odmah je postala traženi model koji je kroz godine postao i najpoznatiji modni dodatak Fendija, kojem popularnost ne pada niti 25 godina nakon predstavljanja. Linija se sastoji od nekoliko modela u plavoj nijansi, no najtraženiji je upravo Baguette model, čija cijena iznosi 5120 eura, a na web stranici Fendija i Tiffanyja može se poslati upit o kupnji.
Kolaboracija koja je jednako glasno odjeknula modnim kuloarima je ona između Louisa Vuittona i japanske umjetnice, 93-godišnje Yayoi Kusame. Louis Vuitton tako je ovih dana preplavljen šarenim točkicama, baš kao i torbe i modni dodaci od kojih su neki predstavljeni na posljednjoj modnoj reviji francuskog brenda. Louis Vuitton mini Alma model s monogramom i točkicama umjetnice posebno nam je primamljiv i vjerujemo da je to jedan od modela za kojim će vladati najveća potražnja.
Loewe je pak godinu započeo kolekcijom koja u fokus stavlja Godinu zeca koja dolazi po kineskom horoskopu. Osim odjevnih komada, pažnju privlače modni dodaci različitih veličina i tekstura, svi u obliku zeca s velikim ušima. Ružičasti model od mekane kože s dodatkom mašne koja izgleda poput ušiju te manji kožni model, u obliku zeca s malim repom pravi su kolekcionarski modeli koji su pravi primjer dodatka koji služi za podizanje raspoloženja. A niti funkcionalnost kod ove kolekcije nije pala u drugi plan!