Božićno jutro, novogodišnji party, odlazak na obiteljski ručak ili šetnja Adventom kulisa su kampanje "optike s najzanimljivijom ponudom naočala u gradu". Glavne uloge nose njihove ambasadorice Pamela Badžek i Elena Dizdar koje su zasjale noseći nove modele brendova: Alain Mikli, Chanel, Dita, Gucci, Mykita, Thierry Lasry, Prada, Spektre. U novoj kampanji debitirala su i dva nova niche brenda dostupna u poslovnici Masarykova 23 – L.G.R World i Gigi Studios, koja se ističu po svom neobičnom dizajnu, kvaliteti i priči temeljenoj na obiteljskoj tradiciji.
Nova kampanja Alfa Vision Optike potvrđuje kako su dioptrijski okviri i sunčane naočale prestižnih brendova savršen modni dodatak predstojećem blagdanskom raspoloženju. U nadolazećoj sezoni prevladavat će neobični i nepravilni oblici dioptrijskih okvira, acetati s igrom boja i sunčane naočale s prizvukom retro stila 80-ih godina.