Kada su nedavno objavili suradnju, javnost je imala podijeljena mišljenja - kome treba ova suradnja i zašto se dogodila? Od upiranja prstom u Fendi i kreativnog direktora Kima Jonesa koji kao da trči od jedne suradnje do druge, do - još uvijek negiranja činjenice da je Kim Kardashian još davno napredovala od samo reality zvijezde u poduzetnicu i modnu ikonu koju danas odijeva i Demna Gvasalia. Fendi x SKIMS suradnja tako je dobila i veći PR nego kojem se nadala - na društvenim mrežama ovaj collab je bio glavna tema, više zbog protagonista, a manje zbog samih odjevnih komada koji su fokusirani na odjeću za oblikovanje tijela, koju Kim nudi u svom brendu.
U širokoj paleti boja i s velikim izborom veličina, haljine koje prianjaju uz tijelo, co-ord setovi, bodiji, grudnjaci, hlačice za oblikovanje tijela iz kolekcije nose logo talijanskog Fendija i tako nastavljaju trend logomanije. Ima li suradnja i ova kolekcija smisla, najbolje će potvrditi brojevi, a oni koji su do sada pristigli govore da Kim i Kim trenutno zadovoljno nazdravljaju čašom finog šampanjca. Kolekcija je puštena u prodaju 9. studenog i samo u prvoj minuti zaradili su milijun dolara, a gotovo svi komadi su rasprodani. Na službenoj web stranici za sada je dostupno većinom donje rublje iz kolekcije, a za Kim Kardashian ovo je najbolje prodana kolekcija od pokretanja brenda 2019. godine. Pametnom dosta!