Simbol luksuza

Glazba i Gucci: slavljenje stoljeća pop kulturnog utjecaja

11. listopad 2021.
Fotografije: Gucci

U kolekciji Gucci 100 Alessandro Michele pokazao je još jednom kulturnu relevantnost brenda, posebno u kontekstu glazbe.

Modna kuća Gucci ove godine slavi stoti rođendan, a kroz cijelu 2021. provlači se motiv "stoljeća utjecaja". Kreativni direktor Alessandro Michele fokusirao se upravo na to - pop kulturni utjecaj talijanskog brenda, i to specifično kroz glazbu. Gucci je čak 22.705 puta spomenut u pjesmama, i to najčešće kao simbol luksuza i bogatstva. Tako su tu Lil Pumpova "Gucci Gang", "Green Gucci Suit" Ricka Rossa te eksplicitni stihovi Futurea u "Thought It Was a Drought". 

image
Slavi se 100. rođendan brenda
image
Hrabri uzorci izvučeni su iz arhive

Kolekcija "Gucci 100" puna je hrabrih uzoraka, velikih natpisa, oversized komada u intenzivno crvenoj te u zemljanim bojama, a tu su i krznene natikače, mokasinke i tenisice s apliciranim logom brenda te torbe poput najnovije Diane s natpisom: "Music is Mine, Gucci Seats Reclined". Uključeni su i neki drugi stihovi, poput onog punk benda The Cramps: "This one's dedicated to all you Gucci bag carriers out there, it's called 'You Got Good Taste!'" Michele je izvukao i neke arhivske uzorke i motive kojima je dodao suvremeni look.

image
Prepoznatljiva Gucci crvena
image
'Glasni' printevi na detaljima
image
Mokasinke i krznene natikače u novom izdanju

Kampanja je ipak snimljena u stilu glazbenih televizijskih emisija 80-ih, uz veliki pregled glazbenih razdoblja, žanrova i bendova kroz povijest, od Elle Fitzgerald preko Fele Kutija pa sve do Ice Cubea. 

"Stota obljetnica za mene predstavlja priliku da svjedočim Guccijevoj vječnoj vitalnosti koja se iz godine u godinu ponovno rađa, obnavlja, uspostavlja neobičan odnos sa suvremenošću, poput nekog vječno mladog dječaka koji promatra svijet svojom moćnom vizijom. Prepoznao sam manifestacije mladosti koje se isprepliću već stotinu godina u popularnoj kulturi u svim njezinim oblicima. Iznad svega, u glazbi, jedinom mediju osim mode koji snažnije reagira na sadašnjost i označava novo vrijeme, današnjicu", rekao je Alessandro Michele. 

image
Gucci Diana s natpisom