Alessandro Michele zamislio je novu Gucci kampanju kao hommage velikom redatelju Stanleyju Kubricku i nekim od njegovih najpoznatijih filmskih ostvarenja. Rezultat su upečatljivi vizuali koji naglasak stavljaju na kultne filmske scene, ali i Guccijeve komade iz posljednje kolekcije koji su nastali u suradnji s Adidasom.
U kampanji Exquisite modeli su, u Guccijevim lookovima, smješteni u kultne scene iz filmova kao što su "2001: Odiseja u svemiru", "A Clockwork Orange", "Shining", "Eyes Wide Shut"...
Michele koji se na čelu Guccija nalazi od 2015. godine rekao je kako je rad na kampanji izgledao gotovo poput snimanja filmova. Casting, ali i pronalazak nekih kostima, kako bi sve izgledalo vjerodostojno, predstavljali su pravi izazov.
"Jedan od zahtjevnijih zadataka bio je pronaći kostime iz filmova, osobito jer neki od njih nisu bili pravilno sačuvani pa smo u kratkom roku, ali na veoma točan način morali rekreirati lookove", rekao je i nadodao kako je čudan spoj estetskih kodova Adidasa i Guccija bio eksperiment, pa je iz slične perspektive pristupio i ovoj kampanji.
"Namjeravao sam smjestiti komade iz kolekcije u svijet Stanleyja Kubricka na način kao da su već organski dio tog svijeta, a istovremeno su u tom istom svijetu potpuno strani - kampanja je moja oda kinematografiji i jednom od najvećih majstora sedme umjetnosti".