Cameo uloga

Hoćemo li napokon dobiti nasljednika Virgila Abloha u Louis Vuittonu?

13. siječanj 2023.

Fotografije: Profimedia

Od studenog 2021. godine prazno je mjesto kreativnog direktora muške linije Louisa Vuittona. Čelnici LVMH-a koriste nadolazeću reviju kao test za potencijalnog nasljednika.

Pitanje na koje svi u industriji mode žele znati odgovor je - tko će naslijediti mjesto Virgila Abloha u Louis Vuittonu? Tko je dovoljno smion i dovoljno dobar, tko se neće pokazati kao promašaj, vjerojatno već mjesecima raspravljaju čelnici francuske modne kuće. Abloh je preminuo u studenom 2021. godine i ostavio veliku prazninu i ogromno nasljeđe iza sebe - LVMH zna da ga nitko ne može zamijeniti, no tragaju za nekim tko može ponuditi sličnu kreativnu energiju i svježinu.  

image

Pariški tjedan mode 2022.

Šuškanja su već proizvela neka imena koja se nude kao opcija: Martine Rose, Samuel Ross, Grace Wales Bonner najčešće se spominju, a trenutno se na vrhu liste kandidata nalazi Colm Dillane, a.k.a. KidSuper - Njujorčanin, multimedijalni umjetnik i vlasnik hibridnog umjetničkog brenda koji je smješten u Brooklynu. Dillane je krenuo s prodavanjem svojih t-shirtova s 15 godina, u kantini srednje škole, da bi ih kasnije predstavio na pariškom Tjednu mode, nakon što ga je zapazio žiri prestižne LVMH nagrade. Sam Virgil Abloh tada je bio jedan od članova koji mu je uručio nagradu od 150 tisuća dolara.

image

Muška kolekcija za proljeće/ljeto 2023. godine, brenda KidSuper

Sada će, za nadolazeću mušku Louis Vuitton reviju, kao suradnik predstaviti svoj dizajn. Ujedno je ovo prvi puta da Louis Vuitton ima gostujućeg dizajnera na svojim ready-to-wear kolekcijama. Dva dana nakon Louis Vuitton revije, Dillane će prikazati kolekciju za svoj brend, koja je, kako je rekao, inspirirana streetwearom i komičarima.

LVMH već mjesecima oprezno ispituje i traži pravu osobu koja će sjesti na mjesto kreativnog direktora LV-a, najveće luksuzne modne kuće s kojom se nadaju u 2023. godini ostvariti zaradu od 21,9 milijardi eura. Muška kolekcija nije core businessa, no mjesto kreativnog direktora muške linije je od velike važnosti s obzirom na veličinu modne kuće. Kožna galanterija iznosi oko 70 posto od ukupne zarade, a kreativna vizija dizajnera muških kolekcija uvelike utječe na ukupan imidž modne kuće koja se želi održati na samom vrhu. KidSuper izgleda kao dobar kandidat, s obzirom na njegovu povezanost mode, ulične scene i umjetnosti te dobrog storytellinga kroz modne kolekcije. Možda će ovo biti samo njegova cameo uloga koja će mu donijeti puno pažnje modne scene, no za sve ostalo, valja pričekati nadolazeći Louis Vuitton show.