Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić u posljednjih su nekoliko godina svoj brend postavili na noge i doveli se do statusa omiljenih dizajnera mlađe generacije. Specifičnim stilom i kvalitetom gradili su bazu klijenata i obožavatelja i profilirali se kao jedni od najuspješnijih mlađih dizajnera, ušli su u mainstream i to bez da su žrtvovali svoju viziju.
Obojica kažu kako je KLISAB dizajn preslika njihove estetike i onoga što vole.
"Nas se stil razvijao organski, kroz godine stvaranja, kako smo se i mi razvijali. Inpute je teško precizno definirati, ali je naš stil odraz nas i svega što nas je direktno i indirektno 'dotaknulo'.
Ono što nas izdvaja su statement komadi koji nisu definirani prigodom nošenja i tehnike manipulacije tekstila. Stvaramo komade koji nisu prepoznati samo po određenom detalju, već izgrađenom stilu koji je svakom novom kolekcijom jasno prepoznatljiv, on je nastavak one prethodne. To je 'ono nešto' što se ne definira jasno, ali je vidljivo", kažu Marko i Tomislav. Dodaju da im je u fokusu uvijek dizajn, koji mora biti dobar i funkcionalan.
"Ne dajemo si za pravo da mi definiramo za koga dizajniramo. Stilska i generacijska raznolikost naših klijentica znak je da smo u tome uspješni", kažu.
Iako je na hrvatskom tržištu teško probiti se, pogotovo kad ste mladi dizajneri, KLISAB o tome ni ne razmišlja, kao ni o preseljenju u inozemstvo.
"Ako je dizajn iskren on će svakako pronaći put do krajnjeg kupca neovisno o geografskom položaju. Ustrajnost u stvaranju onoga što volimo svakako nam se isplatila te je prepoznata", kažu dizajneri.
Komad za koji smatraju da najbolje pokazuje njihov dizajnerski rukopis dobro je poznat onima koji prate domaći dizajn.
"KLISAB tricolor kaput iz kolekcije zima 19/20 bio je određena prekretnica u stvaranju outweara, koji nam je i inače najdraži za dizajnirati. Ima sve elemente koje volimo – statement efekt, funkcionalan, pristaje raznim stilovima i građama tijela, a i jedan je od naših najprodavanijih komada, što je potvrda da ga ne volimo samo mi."