BEOGRADSKI BREND

Moderna, senzualna i moćna - to je Coast žena

30. siječanj 2021.
Fotografije: Privatna arhiva

Razgovarali smo s vlasnicom beogradskog brenda koji naglasak stavlja na ženstvenost i snagu žene. Upoznajte Coast!

Nakon sedam godina rada i skupljenog iskustva u modi i medijima, Mina Krstić odlučila je ostvariti svoje snove i ispuniti si želju osnivanja svog brenda. Unatoč tremi, odvažila se na taj korak i zbog toga sada pričamo o njezinom projektu Coast. Priznaje da je dijelom nastao iz radoznalosti i smatra da je uvijek nešto bolje učiniti, nego ne učiniti. 

Njezino relativno novo ime na srpskoj i regionalnoj modnoj sceni odmah se istaknulo ponudom elegantnih, ali suvremenih modela kupaćih kostima. Mina je osluškujući potrebe tržišta u zimskim mjesecima izbacila novu "Off Coast" kolekciju bodija i tajica, pa klijentice na njezine komade ne moraju čekati do ljeta. Tajice, bodiji i najlonke uklapaju se u chic zimske mode priče. 

"Uvijek se trudim pažljivo pratiti puls tržišta. S kupaćim kostimima sam krenula jer sam vidjela da postoji prazan prostor, a isti slučaj je sada bio i s bodijima i najlonkama. Kolekcija Off Coast sadrži pažljivo dizajnirane komade koji se na jednostavan način uklapaju u svakodnevnicu svake žene. Zajednička odlika svih komada je da se mogu nositi od jutra do mraka, uz tenisice i štikle. Pored same estetske komponente kolekcije, apsolutni imperativ nam je bio izbor najkvalitetnijih materijala kao i briga o najsitnijim detaljima", govori vlasnica brenda. 

Dok stvara nove kolekcije, uvijek razmišlja o idealnoj Coast ženi. Tko je ona, čime se bavi, gdje voli ručati, a koje destinacije voli posjećivati?

"Coast žena je moderna, a klasična, zanimljiva, senzualna i istovremeno moćna. Vodi računa o vanjskoj, ali i unutrašnjoj ljepoti. Voli modu, ali ne prati slijepo trendove. Kvaliteta joj je bitnija od kvantitete. Ona ima svoj stav i mišljenje kada su noviteti u pitanju, a žene u njenom okruženju gledaju u nju...", govori Mina koja smatra da danas živimo u svijetu mogućnosti, samo ih treba mudro iskoristiti. U prvom redu misli na društvene mreže, gdje se, uz pravilnu strategiju, za brend može puno postići. 

Komentirala nam je i modnu scenu u Srbiji za koju smatra da je sve bolja. "Pojavljuje se sve više mladih brendova koji od početka estetikom i prezentacijom mogu parirati inozemnim brendovima. Također, već godinama su prisutni vrhunski brendovi koji su potpuno promijenili percepciju poimanja rečenice Made in Serbia u najpozitivnijem mogućem smislu i otvorili vrata nama koji smo došli iza njih i hvala im na tome".

Za kraj, osvrnula se na izazovnu prošlu godinu i komentirala očekivanja od ove u koju smo tek zakoračili.

"Postoji jedna stara talijanska izreka koja kaže 'Kada misliš da imaš sve odgovore, život ti promijeni sva pitanja'. Baš takva je bila i godina iza nas: surova, nepredvidljiva, ali poučna. Shvatili smo na kolektivnom nivou da 'male' stvari zapravo nisu male nego ključne. Osjećam zahvalnost jer su mi najbliži zdravi i na okupu", govori Mina i zaključuje da planovi i želje postoje, ali nam je danas više nego ikada važna fleksibilnost i umijeće da na najbolji način odigramo s kartama koje su nam dodijeljene.