Dnevnik iz modne prijestolnice

Iza kulisa Tjedna mode u Milanu: Lana Puljić otkrila nam je sve o velikom uspjehu

01. ožujak 2021.
Fotografija: Imaxtree

Sada kada su se dojmovi slegli, Lana Puljić s nama je podijelila sve o odličnom iskustvu na Tjednu mode u Milanu koje je za njezin brend otvorilo nova, velika vrata.

Veliki uspjeh upisala je dizajnerica Lana Puljić s brendom Lokomotiva i još jednom pokazala da se možemo pohvaliti s talentiranim i perspektivnim dizajnom. Na Tjednu mode u Milanu, u sklopu platforme Emerging Talents Milan, Lana je predstavila novu kolekciju za jesen 2021. godine i oduševila - revija je prošla sjajno, a veselio ju je i povratak na klasičnu modnu pistu. Lanin brend je scoutao agent za našu regiju Josip Grabovac, kojem se Lanina vizija i estetika veoma svidjela. Tako je sve počelo, primila je zatim poziv za nastup i naravno, vrlo rado ga je prihvatila.

"Zapravo je velika stvar što se revija u fizičkom formatu uopće uspjela održati u ovim uvjetima. Većina brendova je prešla na digitalnu varijantu, a zapravo su jedino sudionici platforme Emerging i i modna kuća Valentino ostali pri fizičkim prezentacijama. Revija je bila odlično odrađena, oduševljena sam razinom profesionalnosti i samom produkcijom, organizacijom i angažmanom organizatora i modela. Održala se u samom centru Milana, u predivnoj palazzo Visconti, što je samo po sebi veoma impresivna kulisa", govori nam uzbuđeno Lana. Bez obzira na manji broj ljudi koji je uživo pratio show, osjećaj uzbuđenosti, šarm i atmosfera koji prate revije nisu izostali.

image
Atmosfera u backstageu prije revije

Kolekcija koju je predstavila je nosiva, ali istovremeno i bombastična s prepoznatljivim dizajnerskim potpisom Lane Puljić. Reviju je otvorio look u raskošnoj haljini u slojevima tila tamnijih boja, no dominirali su power look outfiti građeni uz odijela i duge kapute. Upečatljive su i haljine koje su jako ženstvene i nosive svakoga dana. 

"Smatram da nam je nakon ove depresivne godine malo veselja i raskoši prijeko potrebno. Kolekciju su dodatno oplemenili i komadi nakita Maje Miletić koje smo osmislile posebno za određene komade odjeće. Mislim da je Majina vizija predivno pratila moju ideju. Također sam dala izraditi dodatke u koži kod naših obrtnika u Petrovoj ulici i smatram da su se divno uklopili u cijelu priču", objašnjava i nadodaje da su pripreme bile stresne i izazovne, no unatoč preprekama na koje je naišla, željela je dati maksimum. 

image
Fotografije: Imaxtree
image
Fotografije: Imaxtree

A reakcije? Zadovoljstvo je bilo obostrano. 

"Reakcije su bile zaista odlične. I od posjetitelja eventa, pa i organizatora koji su svi bili oduševljeni samom kolekcijom, dizajnom, materijalima i izradom. Raduje me i internacionalni PR koji je generiran nakon same revije. Osim jako lijepih pohvala, jako sam zadovoljna što je kolekcija bila objavljena u stranim medijima poput španjolskog Harper's Bazaara, talijanskog Marie Clairea, španjolskog Ellea...Sretna sam i zbog brojnih poruka podrške i pohvala koje su došle iz Hrvatske. Ipak je to moje primarno tržište i zadovoljna sam da se kolekcija sviđa i našoj domaćoj publici i mojim vjernim klijentima", govori Lana koja je ovim eventom svoj brend smjestila na strano tržište i to ne bilo koje, već jedno od najjačih svjetskih modnih destinacija. Platforma Emerging Talents je za izlazak na novo tržište bila idealna kao poligon koji je Lani kao neafirmiranoj dizajnerici na tom tržištu potreban.

image
Lana s modelima i suradnicima - vice konzulica BiH Jasna Martinčević, konzul BiH Dragan Mihaljević, scout Josip Grabovac, konzul Stjepan Ribić (slika dolje)

Slobodno vrijeme u Milanu provodila je s prijateljicom Nadine koja joj je bila podrška u svakom aspektu, a inače je živjela i radila osam godina u Milanu, tako da se na nju potpuno oslonila što se tiče organizacije, odabira restorana i bareva te slobodnog vremena.

"Također smo se družili i s našim scoutom Josipom, te drugim sudionicima projekta. Odsjeli smo u jednom lijepom stanu doslovno iza ugla od palače gdje se održavala revija. Duomo nam je bio na pet minuta hoda i zapravo je ideja bila da logistički budemo u centru grada i veoma blizu samog mjesta održavanja revije", prepričava Lana. Zanimalo nas je i kakva je atmosfera u modnoj prijestolnici koju je također teško pogodila pandemija. 

image
U slobodno vrijeme, okusi Milana

"Atmosfera u Milanu je zapravo na prvi pogled jako dobra, iako kad se uđe u diskusiju sa stanovnicima grada, osjeti se to nezadovoljstvo i neizvjesnost koje nosi ova cijela situacija. Poslovi svima pate, a to ljude čini nervoznima i objektivno zabrinutima. Što se tiče same atmosfere po gradu, na ulici i trgovima zaista ima puno ljudi. Druže se i šeću po otvorenom puno više nego kod nas. Restorani i kafići u Lombardiji rade do 18 sati, maske su obavezne na otvorenom, ali imam osjećaj da ljudi 'žive' više nego mi...Ipak su to Talijani, nekako im je to u krvi. Nevoljko se odriču svoje kave u kafićima ili popodnevnog aperitiva ( iz tog razloga take-out spritz vreba po gradu na određenim punktovima)", govori. 

Na kraju priznaje da je s iskustvom i novim poznanstvima prezadovoljna. Svakom dizajneru je san predstaviti se na svjetskoj platformi, a dio nove i neki komadi iz prijašnjih kolekcija moći će se i razgledati i biti dostupni u showroomu ove platforme u centru Milana. Lana se nada da je ovo samo početak divne internacionalne priče, a mi nemamo što nadodati osim - bravo!