Godina dana više je nego dovoljna za potpunu promjenu stilskih navika. Covid-19 je i dalje prisutan, ali naznake "normalnosti"su se vratile u naše živote što potvrđuju najpoželjniji komadi 2021. i naznake jesenskih trendova koji će po svemu sudeći donijeti još "glasniju" modu u fokus.
Drugi dio ove godine ide tome u prilog, pa u odnosu na isto vrijeme prošle godine, pretraživanja korisnika za haljinama u 2021. porasla su za 371 posto, za kupaćim kostimima 192 posto, a za sunčanim naočalama 198 posto. Ponovno se putuje kao nekada, osjetimo to i na našoj turističkoj sezoni, a oslabljivanje mjera donijelo je post-lockdown modu koja više nije tako casual kao što je do nedavno bila. Povratak su doživjeli i eventi te nastupi celebrityja koji također kataliziraju nove trendove na sceni, koje u velikoj mjeri konzumiraju, ali i stvaraju vlastite, pripadnici generacije Z.
Hailey Bieber i Dua Lipa odgovorne su za popularnost The Attico bikinija zebrastog uzorka, Emily Ratajkowski za Pradin top od organskog pamuka, a Selena Gomez i Kendall Jenner za popularnost Rodarte haljine cvjetnog uzorka. Podatke je objavila platforma za analizu tržišta i trendova The Lyst, koja u drugom kvartalu ove godine bilježi novi val zanimanja za rodno neutralnu modu koja tek uzima pravi zamah. U najtraženije muške komade ubraja se Fendi Baguette torbica te Thom Browne plisirana midi suknja, dok je samo pretraživanje za androgenom modom poraslo za gotovo 50 posto. Nastavlja se i spoj sporta i stila, pa su najtraženiji ženski komad Nike Air Force One tenisice, dok su kod muškaraca to Adidas YEEZY slides.
Nekoliko događanja na modnoj sceni donijelo je i popularnost gumene obuće, što ne možemo reći da nas oduševljava, ali dobro prolazi kod mlađe publike. Guccijeve gumene sandale su jedan od 'it' komada ljeta, a u lipnju viralna je postala Balenciaga x Crocs suradnja, pa vjerujemo da nas i jesenska obuća očekuje u gumenom izdanju - predviđamo pomamu za Bottega Veneta Puddle čizmama. Inače, na tronu najpopularnijeg brenda i ovog puta je Gucci - i to četvrti kvartal zaredom. Talijanski brend uvijek je tema razgovora, ove godine dijelom zbog #GucciBeloved kampanje s Jamesom Cordenom i kolekcije nastale u suradnji s Balenciagom. Slijede ga Dior, Nike i Louis Vuitton, Prada te Balenciaga, dakle, najveće luksuzne modne kuće nastavljaju dominaciju, dok je Jacquemus recimo pao na kraj popisa najpopularnijih modnih brendova, što ne iznenađuje - snažne modne kuće s velikom bazom vjernih kupaca imale su dovoljno resursa kako bi kroz krizu prošle gotovo neokrznuto, a vrijeme lockdowna koristile su za povezivanje s publikom.
Osim već spomenutih, ovo je top 10 najtraženijih modnih komada u drugom dijelu 2021. godine.