Da je jedan od onih koji zna kako postići da se o njegovom brendu govori na društvenim mrežama pokazao je već odavno - što drugačijim pristupom prema klijentima, a što svojim neobičnim komadima koji stalno postanu tema rasprava. I dok za svoj brend Jacquemus može dobiti koga god poželi - surađivao je, između ostalog, sa sestrama Hadid i Emily Ratajkowski, Simon Porte odlučio je za svoju novu kampanju angažirati vlastitu baku Liline.
S obzirom na to da su zbog pandemije u većini dijelova svijeta još uvijek na snazi neke mjere zaštite, dizajner se pametno dosjetio kako da odradi snimanje bez cijelog tima stilista, frizera i vizažista. Kako bi poštivao socijalno distanciranje, sve fotografije su snimljene preko FaceTimea u suradnji s fotografom Pierre-Angeom Carlottijem kako bi u kampanju uključio zvijezde poput Belle Hadid, Rosalije i Barbie Ferreire, koje su pozirale u svojim domovima.
Nakon što je taj dio kampanje predstavio, stigle su nove fotografije. Ovog je puta zvijezda njegova baka koja pozira u komadima za proljeće/ljeto i savršeno predstavlja taj pariški stil po kojem je brend poznat. Fotografirao ju je dizajner sam, a ovakav osoban odabir je pravo osvježenje nakon zvjezdane liste koje se do sada držao. Naravno, Simon Porte je naglasio kako je upravo ovo "najposebnija od svih priča".
Njegova baka pozira u ružičastom odijelu, bijelom topu, lepršavoj maxi haljini, a nosi dodatke poput sunčanih naočala, platformi i upečatljivih naušnica.
Inače je u prvom kvartalu, prema The Lyst indeksu, prvi put ušao na top listu najpoželjnijih brendova: francuska modna kuća našla se na 15 mjestu.