Drugi dio ove godine obilježio je povratak modnih revija koje se ponovno održavaju uživo, oživjeli su i do nedavno odgođeni eventi poput Met Gale, dodjela nagrada i crvenih tepiha i unatoč tome što je pandemija i dalje aktualna, potražnja za modnim sadržajima bila je jača no ikad. Na tom igralištu najbolje se snašla francuska kuća Balenciaga koja je u trećem kvartalu ove godine najpopularniji modni brend na svijetu.
Pretraživanje brenda poraslo je za čak 505 posto nakon Met Gale na kojoj su Kim Kardashian i Rihanna nosile kreacije Demne Gvasalie, a sam događaj generirao je bezbroj meme sadržaja koji su na društvenim mrežama postali viralni. Uz to, Balenciaga se ove godine vratila s haute couture revijom nakon 53 godine, ostvarila je suradnju s Kanye Westom na albumu Donda, lansirali su kolekciju s igrom Fortnite i tako se priključili virtualnim prostranstvima, a puno se govorilo i o neobičnoj strategiji na Instagramu koja podrazumijeva brisanje svih objava. Za razliku od njihovog sadržaja na Instagramu, Balenciaga nije nestala već je brend snažniji no ikad, a po popularnosti slijedi Gucci - modna kuća koja je proteklih nekoliko sezona držala uvjerljivo prvo mjesto na Lystovoj ljestvici najpopularnijih.
Luksuzne modne kuće sa snažnom tradicijom nalaze se u top 10 najpopularnijih - Dior, Prada i Louis Vuitton nalaze se u prvih pet, a zatim slijede Nike, Bottega Veneta, Versace, Fendi i Saint Laurent.
Fendi i Versace su potvrdili da se trikovi poput njihove luksuzne suradnje još uvijek isplate jer ih je Fendace lansirao u top deset najpopularnijih brendova, iako vjerujemo da će hype splasnuti, osim ako ga ne opravdaju. Izglednije je da će Versace zadržati pažnju kupaca - Medusa Aevitas platforme ovog brenda drugi su najtraženiji modni komad u posljednja tri mjeseca, a Versace pažnju zadržava i ambasadorima brenda poput Dua Lipe i retro kolekcijama koje dobro prolaze na tržištu.
Zanimljivo je da se Dolce & Gabbana nalazi na popisu najpopularnijih modnih brendova, doduše na 20. poziciji i to pretežno zbog velikog showa održanog u Veneciji na koji su stigle sve velike zvijezde uključujući J.Lo - unatoč činjenici da je talijanski dvojac već godinama proizvan zbog problematičnih izjava te rasnih i homofobnih ispada.
Unatoč nestabilnim vremenima i nekim predviđanjima da će se luksuzna moda naći u krizi, kraj godine će većina modnih brendova dočekati u optimističnoj atmosferi, a revenge shopping koji bi mogao uslijediti oko blagdana dodatno će generirati profit. U nastavku je top 10 hottest modnih komada proteklih mjeseci.