Jean-Paul Gaultier francuski je dizajner poznat po svojemu specifičnom, zaista utjecajnom dizajnu kojim je trajno promijenio povijest mode. Najširoj publici postao je poznat zbog "kontroverznog" špicastog grudnjaka koji je kraljica popa Madonna nosila na svojoj megapopularnoj turneji “Blond Ambition”.
Njegov je angažman ogroman, otporan, radikalan i umiljat. Uvijek blizu najesencijalnijih potreba ljudskog bića: seksa, hrane, užitka. Slagali se mi ili ne oko samog redoslijeda potreba.
Opisivali su ga kao "enfant terriblea " modne industrije, prepoznatljivi su njegovi korzeti, marinere (mornarsko odijelo ˝matrozica˝, matrosko odijelo) i limenke (za parfeme) te izvođački spektakularne revije. Osim svog rada u modnoj industriji, Gaultier je s Antoineom de Caunesom od 1993. do 1997. vodio televizijske serije Eurotrash. Prije devet godina imenovan je članom žirija za glavnu konkurenciju na Filmskom festivalu u Cannesu, i taj ga je događaj također "uveo u povijest" – naime, bio je to prvi put da je modni dizajner pozvan u žiri jednog tako prestižnog filmskog festivala. U periodu od 2003. do 2010. godine bio je kreativni direktor modne kuće Hermès.
Karijera mu je počela dosta atipično: bez formalne edukacije. Svoje je skica slao poznatim stilistima još u ranoj mladosti, a svojim je talentom oduševio Pierrea Cardina koji ga je 1970. zaposlio kao asistenta nakon čega je radio i s Jacquesom Esterelom. Njegova prva samostalna kolekcija predstavljena je 1976., u njegovom već tada karakterističnom stilu. Sljedeće kolekcije bile su bazirane na uličnoj modi s fokusom i referentnosti na popularnu kulturu. Njegov dizajn je formalan i neobičan u isto vrijeme. Dizajnirao je i kostime za brojne filmove kao što su “Peti element”, triler “Kika” Pedra Almodóvara, “The Cook” Petera Greenawaya i mnoge druge, a davne 1988. objavio je singl pod nazivom “How To Do That”.
U njujorškom Metropolitanu imao je retrospektivnu izložbu "Bravehearts — Men in Skirts." Među često ponavljanim izjavama i mudrolijama, izdvajamo njih nekoliko.