Novi život Sofi Milo

Kako je beogradska manekenka na vrhuncu karijere odlučila pokrenuti vlastiti brend

27. rujan 2021.
Fotografije: Privatni album 
Ljubomir Dorontić

Na vrhuncu karijere u modelingu i života u svjetskim metropolama Beograđanka SOFIJA MILOŠEVIĆ odlučila se posvetiti majčinstvu te pokrenuti vlastiti brend s kojim ima velike planove.

Od prvog trenutka kad se pojavila na modnoj sceni, s nepunih 14 godina, Sofija Milošević nikoga nije ostavljala ravnodušnim. Njezina specifična ljepota, što bi rekli - ruska, i visina s Balkana kombinacija su koja je zasigurno morala ostaviti traga u glamuroznom svijetu mode. Karijeru top modela predviđali su joj svi modni kritičari. Revije su se nizale, kampanje odvijale na različitim kontinentima i baš kad je došlo vrijeme za vrhunac karijere, odlučila se "malo" povući i osnovati obitelj. Mišljenja su bila podijeljena, a mnogi su se pitali je li odabrala pravo vrijeme za takvu odluku? Jedno je sigurno, ona je sretnija nego ikad jer smo je upravo takvu zatekli u Boho Maisonu, njezinu omiljenom dorćolskom restoranu, gdje je i dalje ona ista, Sofija iz kvarta, jedina je razlika u tome što je danas ta 30-godišnjakinja i sretna majka desetomjesečnog Alekseja, kojeg je dobila s osam godina mlađim zaručnikom Lukom Jovićem, nogometašem Real Madrida.

Nakon toliko godina provedenih u vrhunskom modelingu može se reći da je logičan slijed ulazak u dizajnerske vode, no takve se odluke inače donose na završetku karijere, što kod vas nije slučaj - na profesionalnom vrhuncu odlučili ste pauzirati kako biste se posvetili djetetu i vlastitom brendu Sofi Milo.

- Volim razmišljati unaprijed i kontrolirati sve događaje u svom životu. Modeling je moja prva ljubav, taj me posao oblikovao u osobu koja sam danas. Dugo sam razmišljala o tome hoću li se upustiti u poduzetništvo. No, također se vodim idejom da je u životu potrebna mala doza ludosti i hrabrosti i uz tu je kombinaciju i brend Sofi Milo ugledao svjetlo dana.

U kratkom vremenu stekli ste mnoštvo poklonica svog rada pa sve češće na društvenim mrežama viđamo djevojke u vašim haljinama. Koja je tajna takvog uspjeha?

- Vodila sam se time da naglasim žensku figuru i istodobno prikrijem neke male nedostatke koji nama, ženama, znaju smetati. No, mogu reći da naše haljine pristaju svakom tipu ženskog tijela i na to sam jako ponosna.

Koliko vam je pomogao utjecaj na društvenim mrežama?

- Nevjerojatno puno. Mislim da nisam bila svjesna koliko je važnu ulogu Instagram odigrao u svemu tome. I stvarno mi je cool što danas imamo mogućnost preko društvenih mreža razvijati privatne poslove.

Dizajnirate li sami ili imate pomoć tima?

- Volim raditi sama, naravno uz sugestije tima. O dizajnu modela uglavnom odlučujem ja, a moj me tim spušta na zemlju kad osmislim nešto što nije toliko nosivo i komercijalno. Oni odabiru nove boje za moje kreacije i uvijek pogode u odabiru.

Kakve su haljine vaši favoriti?

- One koje privlače pažnju krojem ili bojom. A moji favoriti ovise o raspoloženju - jedan dan bih nosila dugačku svečanu haljinu, a već drugi kratku crvenu.

Prve asocijacije na vaš brend su sjaj i kristali. Ima li to veze s uzrečicom da su dijamanti ženama najbolji prijatelji?

- U mojim odjevnim kombinacijama uvijek mora biti neki komad koji posebno privlači pozornost. Kada sam razmišljala o osnivanju brenda, željela sam da to bude nešto drukčije i nešto što će odmah biti primijećeno. Vlastiti model prvi sam put odjenula za jedan svoj rođendan i kad sam vidjela kako se haljina presijava u mraku, znala sam da je to "to" i da želim da se svaka žena koja nosi moju kreaciju osjeća posebno.

U intervjuu za magazin Gloria Glam Sofija Milošević otkriva i kolika joj je podrška suprug u svim tim odlukama, koliko joj je majčinstvo promijenilo život, nedostaje li joj modeling i život u New Yorku te koliko se ta industrija danas promijenila zahvaljujući društvenim mrežama. Novi broj magazina čeka vas na prodajnim mjestima - uz dar Rituals Namaste anti-age dnevnu kremu.