Samo da je udobno

Kako je ‘obično‘, pamučno rublje pobijedilo seksi čipku i push up?

21. listopad 2020.
Fotografija: Profimedia

Seksi donje rublje morat će malo pričekati jer ne želimo nikakve žice, vrpce koje nas zatežu ili bilo što neudobno. Otkad smo doma, volimo mekano i udobno donje rublje, po mogućnosti duboko i visoko rezano.

Jedno od vječnih pitanja koje se svako toliko ponavlja kad pričamo o modi je ono: 'Za koga se oblačite? Za sebe ili za druge?' Često se priča o tome kako je uvriježeno mišljenje kako se žene oblače za muškarce, a zapravo se oblače za druge žene. No, pandemija koronavirusa i karantena donijeli su sasvim novo shvaćanje odjeće. Odjednom smo se morali oblačiti samo za sebe. Je li vam palo na pamet obući se seksi dok ste bili kod kuće? Jeste li nosili grudnjak, osim za Zoom sastanke? Zanimljiva su to pitanja koja su nam padala na pamet, ali sve se to odrazilo i na naše navike.

Naime, mnogo brendova primijetilo je kako im pada prodaja grudnjaka, Victoria's Secret bio je pred propadanjem i prije korone, a ona ga je dotukla, ali zato se sve više kupuju pidžame, trenirke i - običan, pamučni donji veš. U redu, možda ne "običan" u smislu ružan, ali jednostavan, udoban, bez žica i bilo čega što bi nam moglo smetati. 

image
Marine Serre grudnjak bez žice i visoke bokserice - 135 € + 135 € // Balmain sportski grudnjak - 159 € // Versace Barocco grudnjak - 128 € // Balmain visoke gaćice - 138 € // Versace Greca visoke gaćice - 52 € // Savage x Fenty grudnjak bez žice i visoke gaćice - 190,86 kn + 114,37 kn

"Ljudi će uvijek trebati bazične stvari. Žene možda više ne nose grudnjake ili ih nose rjeđe, no još uvijek nose gaćice pa je fokus ove godine bio na tome, kao i na udobnosti. Ne izlazimo puno pa ne trebamo mijenjati grudnjake toliko često, ali obično donje rublje još nam treba", rekla je Kristen Classi-Zumo iz The NPD Group, američke marketinške agencije koja se bavi praćenjem tržišta. 

Njihovi podaci govore da su jedino basic kategorije donjeg rublja imale porast tijekom ove godine, a vrhunac je bio u lipnju. Sve druge kategorije bile su u padu, a taj se trend nastavlja. 

image
Komad rodno neutralnog donjeg rublja KÖN košta oko 200 kuna
Fotografije: Konunderwear

Vidi se to i u poslovnim suradnjama koje su ostvarene ove godine. Brend Thinx, koji proizvodi menstrualne gaćice i donje rublje za žene koje su tek rodile, uspio je dogovoriti da se njihovi proizvodi prodaju u velikim lancima kao što su Urban Outfitters, Free People, Kohl's, London's Drugs i Manor. U porastu je prodaja rodno neutralnog donjeg rublja, kao što su Boy Smells i KÖN, koji dobivaju sve više novih mušterija, pogotovo zato što se baziraju na online prodaji. 

Sve to utjecalo je na trendove pa su ovog ljeta najveći hit bile muške bokserice ili muški tip gaćica s velikim logom, poput onih Calvina Kleina ili slično, a koje izviruju iz traperica ili suknji. 

S dolaskom jeseni taj je trend pomalo izblijedio, ali još uvijek ga volimo jer je - udoban. No, ono što je definitivno uzelo maha su visoke gaćice. Uglavnom su pamučne ili od nekog prirodnog materijala u kojem naša koža može disati, ali najvažnije je da su "duboke", odnosno da su visoko rezane.

image
H&M komplet dva push-up grudnjaka bez žice - 19,99 € // &Other Stories grudnjak bez žice i gaćice - 25 € + 17 € // Savage x Fenty pamučni bralette i pamučne visoke gaćice - 190,86 kn + 114,37 kn

Podsjeća nas to pomalo na osamdesete, kad su se nosili upravo takvi kupaći kostimi, kao i donje rublje, ali i takvi su bili, primjerice, bodiji u kojima se vježbalo - sjetite se Cindy Crawford ili Jane Fonde. 

Prije su se takve gaćice smatrale "bapskima", no danas ih svi žele, i to bez imalo grižnje savjesti. Ima to smisla, s obzirom na to da se nose hlače i suknje visokog struka pa je normalno da želimo i gaćice koje će pratiti tu siluetu.

image
H&M pamučne gaćice - 12,99 € (3 komada) // Oysho top i visoke gaćice - 99,90 kn + 69,90 kn // Oysho top i gaćice bez šava - 99kn + 49,90 kn // Lisca Sonia grudnjak bez žice i visoke gaćice - 145 kn + 209 kn

No, znamo i da će nam u njima biti ugodno i vani i kod kuće. Pogotovo s dolaskom hladnijeg vremena - čini se da smo konačno počeli cijeniti udobnost, a ne gledati na nju s prezirom.