Da nas je, prije svega godinu dana, netko pitao postoji li šansa da se čitav svijet odjednom preokrene naglavačke, vjerojatno bismo ga gledali u čudu i na pitanje odgovorili odmahujući rukom. No, scenarij kakav smo inače gledali samo u dramatičnim američkim blockbusterima SF tematike, ipak se obistinio. U samo nekoliko turbulentnih mjeseci, prepunih neizvjesnosti i iznenadnih prevrata, svijet se stubokom promijenio. Pandemija i sve popratne okolnosti ugnijezdile su se u svaki djelić naših života, a zajedno s novim pravilima, čitavom paletom vladinih mjera i novim životnim uvjetima, stigle su i neke nove navike. Svoje smo urede preselili za kuhinjske stolove i teretane u dnevne sobe, druženja s obitelji i prijateljima uobličili smo u video pozive, a uobičajene društvene interakcije "uživo" sveli na nužni minimum. Naravno, zajedno s posve novim životnim okolnostima promijenile su se i naše shopping navike.
Već u prvim mjesecima pandemije modna se industrija suočila s ozbiljnom egzistencijalnom krizom. Na smanjeni priljev prihoda u blagajne modnih brendova utjecalo je pregršt faktora. Mnoge su trgovine tijekom lockdowna zatvorile svoja vrata i fokusirale se na online prodaju, ekonomska kriza koja je uslijedila dobrano je stanjila novčanike potrošača, a smanjeni intenzitet društvenih događanja, za koje se inače odijevamo, utjecao je da se fokusiramo na udobnu kućnu i sportsku odjeću kojoj je, dapače, prodaja mnogostruko porasla. No, to nipošto ne znači da je svijet tijekom pandemije kupovao samo pidžame, kućne ogrtače i trenirke. Nakon nekoliko lockdowna i neizvjesnosti na svim životnim poljima, u svega nekoliko mjeseci promijenjenih okolnosti i nekih "novih života", poprilično se promijenila i svijest potrošača, a zajedno s njome i shopping navike. Istraživanja su pokazala kako su potrošači počeli kupovati pažljivije i promišljenije, obzirnije pristupajući novcu koji ulažu u svoju odjeću, obuću i modne dodatke. Shodno tome, posve je razumljivo da su, umjesto trendova čiji je životni vijek ponekad kraći i od nekih lockdowna, odlučili uložiti u klasiku, odjeću čija se vrijednost ogleda u trajnosti, kvaliteti tkanina, izrade i krojeva i koja će izgledati sjajno u svim prilikama i jednom kad situacija s pandemijom završi.
Na nove shopping navike nije utjecao samo smanjeni intenzitet društvenih događanja već i ekonomska kriza koja se zakotrljala poput lavine već u prvim mjesecima pandemije, a financijska neizvjesnost navela nas je da se prema novcu odnosimo pažljivije i promišljenije te da se češće zapitamo što nam zbilja treba. Sva ta pitanja koja se vrzmaju u glavi osviještenog potrošača idu na ruku modnim brendovima s dugom tradicijom kvalitete kojima kupci vjeruju i koji, umjesto produkcije beskonačnog broja trendova kratkog životnog vijeka, proizvode odjeću koja odiše bezvremenskim šarmom klasike, prilagodljiva je različitim prilikama, a kvaliteta svakog segmenta je prioritet. Povjerenje u kvalitetu pokazalo se kao jedan od najvažnijih elemenata za kupovinu. Jedno od takvih utočišta modernog i osviještenog kupca je i Varteks, vodeća hrvatska modna i tekstilna kompanija s bogatom stoljetnom tradicijom koja već dugo slovi kao sinonim za kvalitetu i klasičnu eleganciju.
Na Varteksovim vješalicama, osim sezonskih kolekcija s pregršt izvrsnih komada, možete pronaći muška odijela i žensku poslovnu odjeću izrađenu od vrhunskih materijala u koje se neminovno isplati uložiti. Situacija u kojoj trenutno živimo će jednom sigurno proći, promijenit će se i trendovi, no klasika, jednostavnost i kvaliteta uvijek će biti u modi.