Pop kultura i moda

Kako su serije oblikovale naše shopping navike u 2020.

22. studeni 2020.
Fotografija: Shutterstock; profimedia 
Nikolina Krznar
Nikolina Krznar

Najnoviji pregled shopping navika modne platforme Lyst otkriva nam kako su najpopularniji televizijski trenuci utjecali na poželjnost određenih odjevnih predmeta.

Što smo više tražili i kupovali, o čemu se najviše pisalo i govorilo na društvenim mrežama u posljednjih 12 mjeseci zahvaljujući serijama koje smo gledali. 

1. Emily In Paris

Kada je u listopadu na Netflix stigla serija koju su svi najavljivali kao novi Seks i grad naravno da je interes za nju bio ogroman. Ne samo zbog radnje, već i zbog mode. Emily, koju je utjelovila glumica Lily Collins uzrokovala je povećani interes od čak 342 posto za bucket šeširima brenda Kangol, dok je pretraživanje beretki poraslo za 41 posto. Isto tako su svi željeli suknje brenda Ganni (rast od 289%) nakon što su vidjeli Emily u njoj.

2. Normal People

Vrlo uspješna serija "Normal People", koja je zapravo ekranizacija romana Sally Rooney, također je imala veliki utjecaj na poželjnost modnih komada. Ovog je puta u fokusu bio dodatak – i to za muškarce. Glavni lik Connell, kojeg je utjelovio Paul Mescal, u seriji nosi srebrni lanac koji je u kratkom roku postao zvijezda. Lančić čak ima i svoj Instagram profil, a zahvaljujući Connellu pretraživanje za muškim lančićem porasla je za 43 posto u odnosu na lani.

3. Tiger King

Koliki je utjecaj onog što gledamo na ono što želimo pokazuje i „Tiger King”. Nakon što je stigla na Netflix u ožujku ove godine, svi su se zaljubili u životinjski print pa je tako skočilo pretraživanje tigrastog, leopard i zebra uzorka za čak tri puta. Da su svi postali opsjednuti tigrovima dokazuje i porast od 200 posto u pretraživanju kolekcije Kenzo Tiger, a i majica s motivom tigra dizajnerice Anine Bing bila je jedna od najpopularnijih proizvoda iz njezine kolekcije.

4. Last Dance

Miniserija o Michaelu Jordanu i njegovoj košarkaškoj karijeri podsjetila je mnoge na njegovu suradnju sa sportskim brendom. Nakon prikazivanja prve dvije epizode potražnja za Nike Air Jordan 1 je porasla za 36 posto, a popularniji su postali i košarkaški dresovi te šilterice.

5. I May Destroy You

Iako su devedesete doživjele svoj veliki povratak ove godine, u njihovoj popularizaciji pomogla je i serija „I May Destroy You” u kojoj Michaela Coel u ulozi Arabelle nosi komade inspirirane tim razdobljem. Njezini džemperi s uzorkom bili su pravi hit – potražnja za njima je porasla za čak 43 posto.