Mihano Momosa

Kako odoljeti ovim haljinama s motivom cvijeta?

01. ožujak 2022.

Creative director : Mihailo Anušić
Photo: Mihailo Anušić, Adem Grljević
Video : Adem Grljević
Model: Ines Ćulibrk
Hair: DVH Club
Mua: Zlata Blagojević

Deset godina uspjeha u modnoj industriji brend Mihano Momosa proslavio je novom kolekcijom simboličkog naziva

Dizajner Mihailo Anušić slavi desetljeće svojeg brenda Mihano Momosa novom kolekcijom nazvanom "Decennium". 

"Prošlo je 10 godina. Iako zvuči nadrealno, već deset godina dijelimo svoju viziju. Ovo putovanje nam je donijelo toliko zadovoljstva, ali nekako osjećamo da naša kreativnost tek dobiva svoj momentum", poručili su iz poznatog brenda koji je desetljeće uspjeha na modnoj sceni odlučio proslaviti novom kolekcijom kojom dominiraju vjenčanice. Naime, upravo su vjenčanice jedan od najprepoznatljivijih dizajna i mnoge žene željele bi se udati u njima. Radi se o ručno napravljenim haljinama od najfinijih materijala, često s detaljima cvijeća i perja koje su istovremeno minimalističke i vrlo upečatljive. 

Takva je i nova kolekcija koja slavi 10 godina rada, od samih početaka - od prve kolekcije nazvane "Olivera" prema Mihailovoj majci preko cvijeta koji je simbol vječne evolucije, ustrajnosti i rasta pa sve do perja, simbola pokreta i slobode, te asimetrije koja je simbol svega nepredvidivog i potrage za ravnotežom. 

"Svi ti simboli predstavljeni su u različitim oblicima kroz prošlih 10 godina. Baš kao što se sve drugo mijenjalo, mijenjali su se i simboli. Evoluirali su s nama i s vremenom izrasli u novi estetski izražaj. Ipak, mnogo je ostalo i isto - vrijednosti, strast, simbolika", poručili su iz brenda Mihano Momosa i dodali da nova kolekcija, prikladno nazvana "Decennium", objedinjuje sve ono što je brend bio, ali i sve ono što teži postati. To je jednostavnost koja odjekuje sofisticiranošću i nepretencioznim luksuzom. Kolekcijom dominiraju vjenačnice, a kroz cijelu se protežu i prepoznatljivi simboli - od perja, asimetričnih krugova do cvjetova.