Dok većina luksuznih brendova prezentira kolekcije posvećene godini Tigra u Lunarnom kalendaru, Bottega Veneta odaje počast na nešto drugačiji način. Talijanski brend otišao je na "stepenicu više" i okupirao Kineski zid na kojem je trenutno ispisano Bottega Veneta uz zelenu podlogu te riječi na mandarinskom "new and fast", na narančastoj boji koja u kineskoj kultiri simbolizira sreću. Torbe Jodie, Arco i Cassette također su lansirane posebno za kinesko tržište u narančastoj nijansi.
Poruka na zidu prikazana je digitalno i kao instalacija ostaje vidljiva do 12. siječnja, a modna kuća će između ostalog donirati sredstva za obnovu i rekonstrukciju Shanhai prijevoja na zidu. Neki ovaj potez smatraju lošim marketingom, dok veći dio javnosti ne vidi ništa sporno u ovakom načinu promocije. Matthieu Blazy, novi kreativni direktor ove modne kuće svakako je uspio u naumu da se o luskuznoj kući govori na svim modnim platformama, a ulazak na Kineski zid govori nešto i popularnosti brenda. Kineski zid inače je rijetko otvoren za modne preformanse i posljednja revija održana je 2007. godine, za talijanski brend Fendi.