Odmah da budemo jasni - nemamo odgovor na pitanje iz naslova! Možda je zapravo odgovor: udobnost, jednostavnost? To sada jesu novi okviri u kojima se misli "moderno".
Vjeruje se da je osnivač William J.Riley do naziva "New Balance" došao promatrajući kokoši u svom dvorištu. Kupcima je objasnio da je pileće tronožno stopalo rezultiralo savršenom ravnotežom. On je pak odlučio ponuditi svijetu "novu ravnotežu˝. Marketing je uglavnom bio usmeni ili nešto širi, na lokalnim sportskim sajmovima. Prodaja je doživjela svoj uspon 1972. godine, kada je aktualni predsjednik Jim Davis kupio tvrtku na dan slavnog Bostonskog maratona. U to se vrijeme poduzeće sastojalo od šest ljudi koji su dnevno izrađivali 30 pari cipela i prodavali proizvode uglavnom putem obične pošte ili preko nekoliko američkih prodavača. Kompanija danas vrijedi preko 4,5 milijardi dolara. Direktor podržava kampanju američkog predsjednika Donalda Trumpa te ga to u očima dijela modnih znalaca čini kontroverznim.
Danas ih nose supermodeli u Londonu i očevi u Ohiju. Tako je nekako išao njihov slogan. Tome jest zaista tako.
Kod nas su također u trendu, nose ih klinci u srednjoj školi, hipsteri, yuppiji, poslovnjaci, štreberi, geekovi. New Balance tenisice su naprosto udobne. I stylish. Nekada rubno, nekada kičasto, nekada sportski - kako kome odgovara. Autor ovih redaka ih nosi, nakon što je shvatio da predugo nosi neudobne "cool" tenisice. Trebalo mi je vremena, no to je neka druga tema.
Njubalansice pak obuhvaćaju stopala s onim nježnim "suosjećanjem" (to je najbliži izraz do kojeg sam uspio doći), koje biste željeli dati sebi. Udobne i ne ometaju. Lake za održavanje. New Balance izgledaju vrlo dobro s puloverima, sakoima, običnim crnim majicama, bijelim košuljama, ljetnim haljinama. S obzirom na to da je "u modi" komfornost i jednostavnost, one se nameću kao logičan izbor. Influenceri su poplavili svoje mreže upravo ovim tenisicama, a tome je možda tako i zbog toga što je nedavno upravo ovaj brend pokrenuo suradnju sa Staudom.
Sarah Staudinger nedavno je lansirala svoju prvu liniju activewear odjeće. Poznata je po razigranim i odvažnim konfekcijama. Staudinger surađuje s New Balanceom na kolekciji kratkih hlača,tajica, grudnjaka, jakni i torbi u ´hot´ ružičastoj, neon žutoj i kraljevskoj plavoj. Šarena verzija New Balanceove klasične tenisice 997 također je u ponudi.
U ožujku 2020. tvrtka je objavila da preusmjerava rad dijela svojih proizvodnih pogona na proizvodnju maski za lice u borbi protiv pandemije uzrokovane virusom COVID-19.