Tjedan mode za muškarce održava se u Milanu, tradicionalno kao uvertira u veće i popraćenije ženske Tjedne mode koji kreću s prvim danima veljače. Teško je reći koliki utjecaj na trendove zaista ima muški Tjedan mode, dok je ulična moda i dalje ta koja nameće pravila. Balenciaga x Ye trenutno imaju glavnu riječ na muškoj sceni, no kolekcije ostalih luksuznih brendova koje smo do sada vidjeli u Milanu su protuteža sveprisutnom streetwearu. Njemu se prkosi novim siluetama post-pandemijske poslovne odjeće, suvremene elegancije i praktične muške mode. Također, muške kolekcije igraju se s brisanjem granica muško-ženske odjeće - najbolje je to prikazano u kolekciji JW Andersona. Ona je, kao i veliki dio kolekcija, ipak predstavljena digitalnim putem - dok ne jenjava pandemija omikron virusa, modna pista i dalje nastavlja postojati u digitalnom i fizičkom obliku. Izdvajamo kolekcije koje su nam ukrale pažnju.
Prada
Miuccia Prada i Raf Simons pozvali su deset glumaca - Kylea MacLachlana koji je otvorio reviju u futuristički osmišljenoj scenografiji, Jeffa Goldbluma koji ju je zatvorio pomalo nespretnim ali i dalje cool catwalkom, a tu su bili i Asa Butterfield, Jaden Michael, Louis Partridge...Prada donosi kolekciju koja stapa futurizam, stvarnost i digitalno, dok je naglasak stavljen na nove kodove poslovne odjeće, elegantnije, fino krojene i praktične. Uz utility kombinezone u pastelnim bojama, zvijezde kolekcije ipak su kaputi za kojima bismo se okrenuli na ulici. Prada je također mudro uključila modele svih godina, poručujući da kroji odjeću za potrebu svakog muškarca.
JW Anderson
Anderson je izgradio kolekciju na pojmu "čudno" i "blesavo", što je rezultiralo zabavnom, pomaknutom i autentičnom kolekcijom punom tekstura i boja. Muški i ženski modeli na pisti nosili su komade koji se mogu zamisliti u stvarnom životu pa sve do onih koji idu u camp estetiku. Pletivo je predstavljeno u okačenom i zanimljivom izdanju, modni dodaci variraju od praktičnih do potpuno neobičnih, a nekim referencama na nogometne dresove, dizajner ispituje pojam prenaglašene muževnosti.
Fendi
I Silvia Venturi se "zakačila" na post-pandemijsko odijevanje i povratak klasici i osnovama, uz logomaniju, bucket šešire i velike bowling torbe. Kolekcija uzima dijelove prošlosti i dijelove uličnih trendova i spaja ih u odjeću primjerenu ovim vremenima u kojima ni sami nismo sigurni što zapravo odjenuti. Kratko rezani sako i ove sezone ostaje statement u Fendi kolekciji, a naglasak je stavljen i na muški dekolte i bisere oko vrata.