Glenn Martens, kreativni direktor za Diesel i Y/Project, potpisao je suradnju s Jeanom Paulom Gaultierom kao suradnik na njegovoj predstojećoj haute couture reviji koja bi se trebala održati u siječnju 2022.
"Jean Paul je stvari posložio tako da se sve čini mogućim. On je u modu unio slobodu govora, slobodu seksa. Radio je s vrijednostima i na vrijednostima koje su relevantne za današnje vrijeme", rekao je Martens za Vogue.
Prema Business of Fashion, belgijskom dizajneru ponuđena je uloga mlađeg dizajnera u Jean Paul Gaultieru nakon završetka studija na Kraljevskoj akademiji likovnih umjetnosti u Antwerpenu, čime je njegova modna karijera katapultirana još prije nego što je 2012. pokrenuo svoj brend. Y/projektom je upravljao od smrti osnivača Yohana Serfatyja, a ulogu umjetničkog direktora za Diesel preuzeo je krajem 2020. godine.
Unatoč nekim početnim zabrinutostima s tim kako će se Martensov intelektualizam uklopiti s Dieselovim sklonostima, sam je dizajner bio više nego iznenađen spremnošću tvrtke da se prilagodi i razvija.
"Nikada ne bih očekivao sve što smo do sada uspjeli postići. Za ogromnu tvrtku poput Diesela to je prilično radikalno. U drugim tvrtkama bile bi potrebne godine razgovora i pregovora s upravom", izjavio je Martens. Od njegovog preuzimanja, tvrtka je radila s njim na prelasku na održivije materijale. Jasno je da njegovu viziju shvaćaju ozbiljno. Martensov Diesel će se, dakle, temeljiti na tri stupa: održivosti, uključivosti i dizajnerskom jeziku koji opisuje kao "sretan, optimističan, seksi". To su one kvalitete kojih se sjeća da su ga prvo privukle k brendu kao tinejdžera u Bruggeu. "Brend postaje uspješan s razlogom", kaže on. “Pogreška bi bila zaboraviti te vrijednosti. Diesel je oduvijek bio radikalna marka.”