Prije deset godina na modnoj je pisti predstavljena torba luksuznog brend koja je s godinama dobila status kultne torbe, a povodom rođendana dobila je novo, modernije lice. Givenchy Antigona model torbe cijelo desetljeće je omiljen u svijetu luksuznih modnih dodataka, a na listi želja sada se nalazi njezina mlađa verzija - Antigona Soft torba.
Inače, kada je predstavljena 2010. godine, Antigona torba predstavljena je kao nova verzija Givenchy Boston modela. U ruci su je nosile Kate Moss, Lily Aldridge, Irina Shayk i Rosie Huntington-Whiteley, a u novije vrijeme i Hailey Bieber i Bella Hadid. Nova Soft linija u prodaju će biti puštena 26. lipnja, a za razliku od svoje prethodnice, karakterizirat će ju nešto opušteniji i ležerniji izgled. Antigona je dobila ime po liku iz grčke mitologije, simbolizirajući svojom krutom formom čvrst karakter Antigone. Rađena je od teleće kože i dolazi u tri verzije - mini, srednjoj i maksi, kako bi se uklopila u kombinaciju za svaku prigodu. Njezina kruta forma sada je nešto mekanija, pa rubovi torbe padaju prema dolje, dajući joj tako suvremeniju siluetu.
Osim klasičnih crnih, bijelih, boje patlidžana i tamnoplave, nova linija Antigona tobe dolazi u paleti pastelno ružičaste, vojničko zelene i ledeno plave boje. Osim novog, modernijeg lica luksuzne torbice, Givenchy bi se mogao okrenuti novom i suvremenom smjeru, nakon što je Matthew Williams sjeo na mjesto novog kreativnog direktora slavne modne kuće. Streetwear i avangardni pristup u estetiku Givenchy kolekcija unijet će promjene, počevši od siluete nove torbice.