Modna suradnja zlatna je koka ove industrije i nismo još uvijek dosegnuli vrhunac kolaboracija između brendova različitih estetika i publika. Neke modne suradnje dočekane su s negodovanjem i već nezainteresiranošću publike, osobito ako je na prvi pogled jasno da je riječ o projektu u čijem je fokusu isključivo zarada. Guccijeve kolaboracije ipak svaki put nestaju s virtualnih polica i izazivaju uzbuđenje - od The North Face suradnje koja je taj activewear brend učinila globalno popularnim do "luksuznog hakiranja" s Balenciagom i retro suradnje s Adidasom. U posljednjem pohodu na tržište, Gucci se udružio s londonskim skejterskim brendom Palace, a Alessandro Michele kaže kako Gucci i Palace imaju više zajedničkih točaka nego što možemo zamisliti. Ne nužno u smislu estetike, već kroz filozofiju i odnos s kupcima.
Oba brenda nedvojbeno imaju veliki utjecaj na kulturu mladih i oba brenda slobodno i sigurno guraju svoju viziju i estetiku koja se izdvaja na tržištu. Do suradnje nije došlo slučajno, kaže kreativni dizajner Guccija. Najavljena prije nekoliko dana, Palace Gucci s 21. listopadom krenula je u prodaju, a odjeća je san svakoga tko je nahajpan na streetwear. Motoristička jakna s natpisom "Moto Gucci" sigurno će izazvati pomamu na web shopu i u trgovinama, kao i sportski vintage dresovi s logom modnih kuća i ekstravagantnim uzorcima. Mini i midi suknje, hoodice, traperice i baggy hlače također su dio kolekcije. Od modnih dodataka, dio kolekcije je kožna torba u obliku trokuta, mokasinke s logom i privjeskom "P", novčanici i mini torbice... U svakom slučaju, logomanija je ono što "pali" kod publike i razlog zbog kojeg ovakve suradnje i dalje stvaraju veliku ekstazu na tržištu. Komade iz kolekcije pronađite ovdje.