Jesen/zima

Lokomotiva ima novu sjajnu kampanju i još bolje modne komade

23. studeni 2020.
Fotografije: Sara B. Moritz 
Gloria Glam

Stigla nam je nova kampanja za jesen/zimu modnog brenda Lokomotiva: komadi su predstavljeni preko 13 lookova, a cijela je priča vrlo osobna.

Dizajnerica Lana Puljić svoje je nove komade željela prezentirati u okruženju svakodnevice, s namjerom suprotstavljanja sadašnjice s nostalgijom i sjećanjima na bolja vremena. Vlasnica brenda Lokomotiva željela je da kampanja posluži kao podsjetnik na lijepe trenutke, da dozu optimizma i nadu da su nam upravo ti trenuci sve bliže. 

image
lokomotiva nova kampanja

Sama kampanja sastoji se od 13 lookova prezentiranih kroz 13 diptiha koji su fotografirani na dizajnerici dragim i bliskim lokacijama. U ovoj izazovnoj godini, više nego ikad skloniji smo prizivanju dobrih sjećanja. Dizajnerica to čini pomoću privatnih fotografija s najdražih putovanja koje nam daju unikatan uvid u njene osobne trenutke i iskustva.

image
lokomotiva nova kampanja

"Želja mi je bila iskreno progovoriti o tome što mi u ovom trenutku nedostaje, koje sve emocije proživljavam i što je to što me drži optimističnom i u ovim danima neizvjesnosti. Ideja nam je bila doslovno prebaciti sadašnji trenutak i emociju u neki meni veoma poseban trenutak koji je ostao ovjekovječen sa nekih meni dragih putovanja i lokacija. Superponiranjem Sarinih i mojih fotografija dobili smo jednu eklektičnu cjelinu, iskrenu, te pomalo sirovu i ogoljenu", govori Lana koja je na kampanji radila s fotografkinjom Sarom B. Moritz. 

image
lokomotiva nova kampanja
image
lokomotiva nova kampanja

Zajednički su htjele prenijeti osjećaj prisutne neprisutnosti koji zadnjih mjeseci osjećaju. Funkcioniramo po novom normalnom, no mislima lutamo u vremena iza ili ispred nas, misleći kako je ovo sve jedna velika "greška u programu".

Upravo zato odlučile su se poslužiti tehnikama fotografiranja ili obrade fotografije koje podrctavaju taj osjećaj pogrešnosti i nepripadanja trenutku. Korištenjem neoštrina, dekomponiranjem kadrova ili intervencijama u obradi fotografija stavljaju Lanu u područje nejasnosti nastalo uslijed kaotičnog perioda.

image
lokomotiva nova kampanja
image
lokomotiva nova kampanja
image
lokomotiva nova kampanja

U samoj kolekciji prevladavaju prave jesenske boje i tonovi – nijanse smeđe i tamnoplave, bež, crna, te nježno plava i crvena kao akcenti i kao podsjetnici na to da je zadržati optimizam i vedrinu u ovim vremenima ključno. Kolekcija je iznimno nosiva, a prevladavaju raskošne, voluminozne ili haljine iznimno naglašenog struka, minimalistička pletiva, te statement kaputi. Cijela priča je dodatno začinjena iznimno efektnom crveno-zelenom bombericom koja se može nositi obostrano, te baby blue trodijelnim odijelom u samtu.

image
lokomotiva nova kampanja
image
lokomotiva nova kampanja
image
lokomotiva nova kampanja

Novost u ovoj kolekciji su i traperice, koje od sada kod Lokomotive možete naručiti po mjeri. Od materijala su korišteni vuneni štof, vuneni bukle, svila, brokat, samt, taft, viskoza, pamučno pletivo i traper.

"Naposljetku, vjerujem da je forte ove kolekcije i transformacija “novog normalnog” u novo posebno", za kraj ističe dizajnerica.

image
lokomotiva nova kampanja
image
lokomotiva nova kampanja
image
lokomotiva nova kampanja