Lana Puljić, dizajnerica iza brenda Lokomotiva je revijom i retrospektivnom izložbom u zagrebačkom klubu Peti kupe proslavila deset godina stvaranja. Proslava je prikazala svu različitost i eklektičnost Lokomotive - izložba je prikazala najvažnije trenutke desetogodišnjeg stvaranja i Lokomotivine prepoznatljive komade, dok je hommage revija odala počast različitim smjerovima dizajna koje Lokomotiva implementira i pritom na novi nivo podiže reinterpretirane bezvremenske komade.
Prije same revije, prikazano je modno putovanje kroz vrijeme: projekcija najvažnijih trenutaka Lokomotive, kao šetnja kroz izložbeni prostor s kultnim komadima. Viđene su i neke od Lokomotivinih suradnji poput bomber jakne koju je kreirala s Jägermeisterom, kolekciju nakita koju je dizajnirala s Majom Miletić i pregače za slastičarnicu Neka jedu kolače.
Modna revija je na pistu iznijela strast koju Lana od samih početaka brenda unosi u brend. Svojevrsni hommage desetljeću stvaranja prikazao je različite smjerove dizajna, spoj naoko nespojive estetike i senzibiliteta: bezvremenska, istovremeno moderna i ekstravagantna.
"Moj glavni pokretač u životu je strast i upravo sam to željela pokazati i provući kroz večerašnje događanje. Lokomotiva je brend koji u isto vrijeme može biti i romantičan i luksuzan, a opet pomalo dark. To je ono što je čini posebnom. Nije li tako i s nama ljudima? Svi smo mi spoj svega nespojivoga, baš poput Lokomotive. U tome se krije bezvremenska ljepota i posebnost kako modne marke, tako i žene koja je nosi", izjavila je Lana Puljić. Styling kose na reviji potpisuju Mijo Majhen i Keune, a šminku Kristina Hošnjak za AOMA - Academy Of Makeup Art. Ukrasi za kosu rezultat su suradnje Mije Majhena i studija Mammii.