Izgleda kao koža, takav je i na dodir, no Mylo je zapravo materijal izrađen od gljiva. Točnije, od micelija gljiva. Radi se o vegetativnom dijelu koji sadrži masu razgranatih niti poput mreže ili klupka vune ispod zemlje, a gljive su njihov plod. Koristeći inovativnu tehnologiju i znanje vrhunskih znanstvenika i inženjera, Bolt Threads razvili su sustav uzgoja micelija koji nema štetan utjecaj na okoliš, a potom ga pretvaraju u inovativan materijal koji ima sve najbolje karakteristike prirodne kože, a nijednu negativnu.
Jedna od najvećih vijesti ove sezone u modnoj i tekstilnoj industriji je ona o stvaranju Mylo konzorcija, koji označava novu eru. Naime, Adidas, Stella McCartney, Lululemon i Kering udružili su se s Bolt Threadsom u Mylo konzorciju te će od iduće godine na tržište doći prvi njihovi proizvodi izrađeni od ovog materijala. Ovi će svjetski brendovi istovremeno ulagati u razvoj materijala i proizvoda te se tako okrenuti održivoj proizvodnji i potpunom odbacivanju životinjske kože.
Iako su neki manji brendovi dosad počeli s korištenjem takvih inovativnih, bio materijala, ovo je udruženje dosad najveće i na najvišoj razini.
"Oduševljeni smo što ćemo raditi s partnerima koji prepoznaju da smo u utrci za razvijanje održivih rješenja koja se natječu protiv konvencionalnih tehnologija. Ovaj konzorcij ujedinjuje četiri kultne kompanije s vrlo naprednim razmišljanjem oko jednog inovativnog materijala - Mylo. Adidas, Kering, Lululemon i Stella McCartney predstavljaju stotine milijuna kvadratnih metara potencijalne potražnje za ovim materijalom. I najvažnije, obvezuje ih da razvijaju materijale i proizvode za održiviju budućnost", rekao je direktor Bolt Threadsa Dan Widmaier. Inače, Bolt Threads razvija i druge bio materijale koji bi trebali smanjiti zagađenje okoliša, kao što su derivati svile, a partnere za Mylo pomno su birali.
"Mnogi poistovjećuju kožu s luksuzom, ali otpočetka sam htjela pristupiti stvarima na drugačiji način jer mi je ubijanje životinja za modu apsolutno neprihvatljivo. Blisko surađujem s Bolt Threads još od 2017. i za mene je to iskustvo koje mi je promijenilo karijerni smjer. Jedva čekam da izbacim proizvode od Myla u 2021.", rekla je modna dizajnerica Stella McCartney.
Možda najvažniji partner je Kering, globalna grupa koja se bavi zastupanjem luksuznih brendova. Pod njima su brendovi Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga,Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato, Dodo, Qeelin, Ulysse Nardin i Girard-Perregaux.
"Uvijek sam bio uvjeren da je inovacija ključna u suočavanju s izazovom održivosti u luksuznoj industriji. Pronaći inovativne, alternativne materijale i tkanine koje imaju potencijal dugoročno smanjiti negativan utjecaj naše industrije na okoliš", rekao je François-Henri Pinault, koji je na čelu Keringa.