CHARLIE DESIGN

Mare Milin o novoj kampanji posvećenoj noći: ‘Ova priča u sebi nosi mir i tišinu‘

04. ožujak 2020.
Fotografije: Mare Milin 

Fotografkinja Mare Milin opisala je proces nastanka nove kampanje domaćeg brenda Charlie Design koja je tamni opozit ljetnom projektu One day. 

Nova kampanja Charlie Designa opozit je ljetnoj, prozračnoj priči One day/Jednom. Crna, koja je u bazičnom kodu domaćeg brenda, u bezbroj nijansi predstavlja način naglašavanja slojevitosti razmišljanja. Koliko je Charlie Design, dizajnerice Loredane Bahorić, nepodložan trendovima pokazuju reciklirani komadi korišteni u kampanji poput sakoa Tai iz 1997., mantila Simona iz 2002. te haljine Til iz 2012, koji su samo dio predmeta koji su ponovno korišteni.

Za kampanju je ponovno bila zadužena fotografkinja Mare Milin koja je otkrila kako se iz prvotne ideje sasvim neočekivano razvio nastavak ljetne priče. 

"Sve je bilo zamišljeno kao projekt koji se nadovezuje na ideju reciklaže Loredaninih prijašnjih radova. Zgužvan crni papir, rupe u papiru... Ali se sve promijenilo u procesu. Dok sam gledala fotografije, ponovno i ponovno, svašta mi je padalo na pamet: mjesečeva kći, teksture bilja, katrana, nafte, noći, pa opet noć, mjesec, noć, mjesec, i tako unedogled. U umu zvučna kulisa: Beethovenova Mjesečeva sonata, Chopinova klavirska nokturna, zvukovi noći - i onda sam odlučila da je ovaj projekt logično i vizualno zaslužio da bude tamni opozit projekta One day", otkrila je fotografkinja koja je s ovom kampanjom prikazala priču koja u sebi nosi mir i tišinu specifičnu za noć. 

Miran, ozbiljan i svečan izraz lica modela, ponekad i umoran, po meni, prirodno je stanje ljudskog duha noću

"Ova priča u sebi nosi mir i tišinu specifičnu za noć, bjelinu kože naspram dubokog mraka okoline, bjelinu rukopisa(nja), na odjeći, modnih dodataka, naspram dubokog crnila odjeće. Pejzažna tematika noći i mjeseca, biljnih momenata koji su pandan tkanju materijala od kojih je sačinjena odjeća, nadopunjuje modnu fotografiju. Fotografije modela na kojima se vidi pokret, zatim duple ekspozicije, također sugeriraju noć, noćno, kad ljudsko oko vidi mutne obrise nekoga, nečega, kad nam se "čini" da smo vidjeli, čuli nešto u mraku. Miran, ozbiljan i svečan izraz lica modela, ponekad i umoran, po meni, prirodno je stanje ljudskog duha noću", dodaje Mare Milin koja je otkrila i da im se na snimanju dogodilo malo čudo, koje je prikazao odmah nakon naslovnog dijela kampanje. 

"Ta fotografija stoji sama, nije dio diptiha. Eto i zašto. Oni koji poznaju mladu Loredanu Bahorić znat će. Drugi zaslužuju ovo objašnjenje. Na fotografiji je dvostruka ekspozicija. Jedno lice je prepoznatljivo lice Nike, našeg modela, a drugo Nikino lice je čudesnom transformacijom, na licu mjesta, postalo lice Loredane Bahorić, iz dana kada je i sama bila model. Nika i Lori nisu u rodu."

image
Fotografije: Mare Milin
Asistent fotografa: Mirta Pejić
Make-up: Simona Antonović
Frizura: Studio Mila / Ana Čala
Model:Nika G; Talia / Relatum
Šešir: Reciklirani cilindar _ Staša Čimbur
Asistent: Ana Šunjić
Cipele: Moda Ivana