Nakon što je cijeli svijet zaludio s ružičastom nijansom i istoimenom kolekcijom - koja nosi ime "PP Pink", kreativni direktor talijanskog brenda Pierpaolo Piccioli vratio se na Tjedan mode u Parizu s kolekcijom naziva "Unboxing Valentino". S novom linijom za proljeće/ljeto 2023. Valentino se usmjerava prema "čistoći", prema smanjivanju nepotrebnog kako bi fokus bio samo na osnovama - što naravno znači da naš čeka minimalističkije razdoblje.
Minimalizam se ogledao u konstrukciji komada, ali s naglaskom na print, odnosno na monogram modne kuće koji se smjestio na većinu komada. Krojenje je bilo u prvom planu što se najbolje vidi na kaputima od najlona s naborima u obliku slova V sa stražnje strane, oversized blejzerima s dvostrukim kopčanjem, "radničkim" kombinezonima s naborima oko pojasa i suknjama - svi su oni predstavljeni prije glam dijela kolekcije u kojem se nalazilo šljokičasto ružičasto odijelo, blejzer s plaštom i ljubičasta haljina.
"Izrezi i prozirnost razotkrivaju personu", poruka je talijanskog brenda za novu sezonu koju su predstavili prvenstveno kroz topove koji imitiraju kožu u kombinaciji s hlačama nude nijanse. Cijelu kolekciju se ne može nazvati minimalističkom, ali kroz detalje - preciznost i način na koji komadi pristaju - se vidi "urednost" i "čistoća". Revija je i zatvorena s grandioznim minimalističkim lookom - crnom haljinom s plaštom i naglašenim proporcijama. Možda bi kolekcija bila najbolje opisana kao minimalizam s maksimalističkim "dodirom".
I dok se na pisti jasno vidio izostanak "PP Pink" nijanse, u prvim redovima ružičastih modnih lookova nije nedostajalo što samo potvrđuje da ludilo za "barbiecore" estetikom i dalje vlada. Ipak, Valentino najavljuje dominaciju boja - prvenstveno crvene, ali čak više od nje svidjele su nam se zelena i žuta nijansa.