Fred Perry i Nicholas Daley dva su britanska brenda duboko povezana s briljantnom eklektičnom britanskom glazbenom industrijom. Kolekcije mladog britanskog dizajnera Daleyja pod velikim su utjecajem jazza i reggaea, pa je čak napravio i izložbu pod nazivom Reggae Klub u V&A u Dundeeju, koja je izvrsno korespondirala s njegovom kolekcijom proljeće/ ljeto 2019. godine.
S druge strane, Perry se može zahvaliti nekima od najvećih imena glazbene industrije što su ga "prisvojili", od Paula Wellera i pokojne Amy Winehouse do The Streetsa i Blura. Htjeli su ga 70-ih prisvojiti i skinheadsi, što i jesu dijelom, ali se brend redovito distancirao od njih. Recentno su čak zabranili prodaju dvije najtraženije majice u Sjevernoj Americi jer su ih "prisvojili" radikalni desničari. Suradnja s Daleyjem i crnim modelima utoliko je jasna politčka i društvena poruka, pogotovo u kontekstu posljedica i ciljeva koje je pokret Black Lives Matter napravio i uspostavio.
Stoga ne čudi da su se dvije marke ponovno okupile (prvi put prošle godine) kako bi iznova odali počast industriji čiji su sastavni dio. Nakon Perryjeve nedavne suradnje s Rafom Simonsom, brend je surađivao s Nicholasom Daleyjem na kolekciji koja je inspirirana glazbom Johna Lydona, The Slitsa i Leea "Scratch" Perryja.
Daley je "uronio" u bogatu arhivu Freda Perryja, prerađujući neke klasične primjerke, poput polo majice, džempera s V-izrezom i dresova, dajući im novi duh s narančastom, smeđom i mornarsko plavom bojom.