U većem dijelu digitalni, a u manjem fizički, održao se muški Tjedan mode u talijanskoj prijestolnici Milanu. Iznenađujuće brzo su nam normalne postale virtualne prezentacije kojima modne kuće donose svoje novitete, možda zbog novog vala kreativnih ideja koje im digitalne platforme omogućuju. Čini se da ih Miuccia Prada i Raf Simons za sada najbolje koriste, jer se o njihovoj prezentaciji i najviše govorilo. Naravno, sve kolekcije prožete su posljedicama pandemije i lockdowna pa je i odjeća rađena u tom duhu novog normalnog. Muške gaće i pleteni kombinezoni zato nisu neobična pojava na milanskim virtualnim pistama.
Digitalizacija je omogućila nekim modnim brendovima da iskoče iz tračnica tradicionalnog modnog kalendara pa je izostala kolekcija Bottega Venete, Armanija i još nekolicine brendova. Njihove linije očekuju se naknadno, a od ovih predstavljenih izdvajamo tri koje su nas se dojmile - Prada, Fendi i Tod's koji imaju i zajedničku poveznicu - mušku kolekciju obilježili su udobnim, mekanim pletenim komadima - koji su i karakteristični za pandemijsko vrijeme.
Prada
Raf Simons i Miuccia Prada imaju svoj modni jezik koji funkcionira sjajno. Ovo je njihova druga zajednička kolekcija kojom su opravdali uzbuđenje izazvano nakon što su objavili suradnju. Dva genijalna uma industrije zanimljivu kolekciju prikazali su u vibrantnim prostorima koji u kombinaciji s odjećom naglasak stavljaju na osjet i taktilnost, ono što nam je karantenom "oduzeto".
Show reflektira utjecaj pandemije koji je ostavila na nas, pa atmosfera, iako pomno osmišljena, čini se zbunjenom, a modeli dok koračaju uz elektro zvukove basa kao da su izgubljeni. U tim čupavim prostorijama nosili su muške duge tajice i kombinezone koji simboliziraju željenu ugodu, senzibilnost i sigurnost koju nudi osjeća. Sjajni su i kaputi velikih gumbadi na kojima se vidi utjecaj Rafovog dizajna, oversized torbe i jakne zanimljivih grafika.
Fendi
Komade za hibernaciju prikazala je i Silvia Fendi, uz optimistično obećanje kako će se komadi iz kolekcije lako nositi sljedeće zimske sezone na ulicama. I Fendi naglasak stavlja na jarke boje, pa su neki od outfita prikazanih u neonskom okruženju monokromatski, u zelenoj, plavoj ili ružičastoj boji te kao i Prada, naglasak stavlja na ljepotu osjeta teksture i tkanine.
Od udobnih pidžama lookova do prošivene jakne s natpisom Fendi i kompletnih lookova za izlazak na ulicu, Fendi je ciljao na kolekciju odjeće u kojoj se svatko osjeća dobro, a istovremeno se ovim suprotnim stilovima pita "što je danas normalno?"
"Mislim da će budućnost biti u većoj mjeri individualizirana i željela sam održati tu ideju u showu", komentirala je dizajnerica za Vogue.
Tod's
Talijanski glumac Lorenzo Zurzolo je lice kampanje kojom je Tod's predstavio svoju kolekciju. I Tod's donosi komade koji naglasak stavljaju na komfor i udobnost, no za razliku od Fendija i Prade, umjesto urbanog, dizajner se okrenuo prema klasičnoj "gospodskoj" estetici sa seoskih imanja. Prevladavaju gumene čizme, prošivene jakne i kaputi,materijali kao što su tvid i kašmir. Krojena odijela zadržala su tradicionalni klasični izgled, i dalje s dozom casual raspoloženja. Sezona lova je otvorena!