Beyoncé je sve svoje stvaralačke nagone preusmjerila u modu, a to se očituje u novoj suradnji njenog brenda Ivy Park s adidasom, koja je rezultirala novim modelom Super Sleek tenisica. I ovaj se dizajn, kao i dosadašnji, ističe po platformama odnosno visokim, upečatljivim džonovima, ovaj put gumenim. Tenisice se kopčaju na čičak što im daje djetinji šarm, a bež i zelena boja u ugodnom su kontrastu. Logo Beyoncéinog brenda Ivy Park i ovoga je puta suptilno otisnut na jeziku tenisica, a u prodaju ulaze i visoke sportske čarape.
Motivaciju za pokretanje (sportskog) brenda uopće, ali i za njegov naziv, Beyonce je pronašla u vlastitom djetinjstvu, treninzima koje je odrađivala i ustrajnosti i disciplini kojoj ju je to naučilo. Sportski mindset naučila je prenijeti i na svakodnevni život kao i na karijeru, zbog čega danas i je jedna od najuspješnijih i najbogatijih žena na svijetu.
Tenisice su kao stvorene za ljetni đir, duge tople sunčane večeri provedene u ispranim kratkim hlačicama i crop topu, preplanuloga tena, s koktelom u ruci... U prodaju dolaze 27. svibnja, a cijena će iznositi 850 kn.