MONIES

Nakit za odvažne: Danski brend s tradicijom duljom od 50 godina

08. svibanj 2024.

Na druženju koje su organizirali Gloria Glam i Garderoba Concept Store predstavljen je danski brend nakita Monies, koji obožavaju sve poklonice prirodnih materijala, ručnog rada i dizajna inspiriranog prirodom

Garderoba Concept Store u suradnji s časopisom Gloria Glam predstavila je novu kolekciju danskog nakita MONIES, kojom se brend prvi put predstavlja u Hrvatskoj. Promociju ovog ručno izrađenog nakita s tradicijom duljom od pedeset godina pratio je osvježavajući rosé Miraval, iz francuskih vinograda Brada Pitta, koji su osigurala Vivat Fina Vina d.o.o. - a u svemu tome su uživale glumice Ana Begić Tahiri, Daria Lorenci Flatz, Amanda Prenkaj, Iva Jerković Oreški, Lana Gojak Bajt, dizajnerica Lana Puljić, poduzetnica Mirna Bučević i mnogi drugi.

image

Dizajnerice Lana Puljić i Zorana Mladinov

image

Nada Ćurković i Sanja Ledić, prijateljice Garderobe

image

Ana i Boris Ivančić s kćeri Ivnom Lončarić 

image

Producentica Mirna Bučević 

image

Urednica i novinarka HRT-a, Ivana Antunović Jović 

image

Glumica Iva Jerković Oreški 

image

Producentica Una Zima Akrap, poduzetnica Iva Žibrat i ekonomistica Dora Krsnik 

image

Blogerica Nives Čavić 

image

Nutricionistica Ivana Barišić 

image

Glumica Daria Lorenci Flatz 

image

Influencerica Ivana Pirizović

Prošle godine brend je proslavio 50. rođendan. Sjedište tvrtke je u Kopenhagenu, a trgovine su im od Pariza do Milana te na gotovo svim kontinentima. U ovosezonskom nakitu isprepleću se razni materijali - bagremovo drvo, zlatna i srebrna folija, hematit, močvarni hrast, koža i Greencast akril, koji se može beskonačno puta reciklirati. Inače, brend su osnovali Gerda i Nikolai Monies, koji su se kao mladi par upoznali u školi dizajna te kroz pet desetljeća stvorili brend koji je danas globalno prepoznatljiv po svom ekstravagantnom i smionom dizajnu. Mjesto kreativnog direktora je prije tri godine preuzeo njihov sin Karl, koji je godinama sudjelovao u kreativnom procesu stvaranja nakita, pa ne čudi da su u kolekcijama proljeće/ljeto 2024. i ‘Anniversary 50‘ posebno vidljivi elementi koje je on kao pripadnik nove generacije unio u dizajn - istodobno poštujući povijest brenda i njegov DNK.

image

Ana Ivančić, vlasnica Garderoba Concept Storea