Stratifications/Uslojavanja

Nova Helen Kelen kolekcija inspirirana je elektronskom glazbom

20. prosinac 2022.

Fotografije: Kristina Vrdoljak

Dizajnerica Helena Drkelić predstavila je novu kolekciju od pet ženskih i dva muška looka, no sami odjevni predmeti su uniseks, tako da se stilski mogu izmjenjivati i kombinirati u različitim varijantama.

Helen Kelen koristi pojam stratifikacije kao bazu u oblikovanju modne kolekcije za 2022. - stratifikacija se definira kao čin sortiranja podataka, ljudi ili objekata u različite skupine ili slojeve, a u izradi modne kolekcije uslojavanja se očituju kroz tehniku upcyclinga. Elementi streetwear i sportske odjeće, ali i stilovi i žanrovi elektronske plesne glazbe kroz ovu kolekciju preoblikovani su u modni jezik. 

Helen Kelen je modni brend koji je uvelike inspiriran rave kulturom, a kampanja koju je dizajnerica sada predstavila prikazuje komade iz kolekcije koju smo imali priliku uživo pratiti na posljednjem Zagreb Design Weeku. Uslojavanja kao glavni motiv kolekcije se očituju i u načinu konstruiranja (rezovi, nabori, ispreplitanja geometrijskih i anorganskih formi) kako bi se stvorila nova cjelina i unikatan odjevni predmet. Time se naglašava snažna individualizacija nositelja, ističe dizajnerica, a prepletanjem, kolažiranjem i strukturiranjem ostataka tkanina koje su označene kao tekstilni višak u proizvodnji kao i dekonstrukcijom već postojećeg odjevnog predmeta koji više nije u uporabi, nastaju potpuno novi. 

Pojedini elementi u konstrukciji jednog odjevnog predmeta se multipliciraju, a zatim pretaču i izmjenjuju u ostalim. Kolažiranjem se isto tako integriraju različiti stilovi elektronske plesne glazbe u vizualni identitet brenda. Paleta boja varira od crne, sive i krom srebrne do različitih nijansi zelene, kao i narančasto crvene. Odjeća je, iako primarno inspirirana elektronskom glazbom i identitetom, lako prilagođava svakodnevnom nošenju - čak i izdvojene hlače sparene s crnom majicom i čizmama čine odvažan, modno-sportski look za svaki dan. 

Svi Helen Kelen komadi su dostupni za izradu po narudžbi, dok se pojedini ready-to-wear komadi mogu kupiti putem amsterdamskog Paro store web shopa. 

Fotografije kampanje potpisuje Kristina Vrdoljak, styling Marcela Vrček, za makeup je zaslužan Roko Maravić, a za kosu Nikolija Baretić. Pred objektivom su modeli N Model agencije Dominik K. i Gloria L. Više novosti i informacija o brendu nalazi se na Helen Kelen Instagram profilu.