Mad About Plaid

Nova kampanja Victoria‘s Secreta: pomak prema uključivosti?

04. studeni 2021.

Fotografije: Profimedia

U glavnoj je ulozi Bella Hadid, ali tu su i neke druge manekenke. Hoće li to biti dovoljno?

Lude za kariranim" ove su zime Bella Hadid, Paloma Elsesser, Adut Akech, Taylor Hill i Imaan Hammam u blagdanskoj kampanji Victoria's Secreta. Nekad omiljeni brend donjeg rublja predstavlja kampanju koja se vidljivo razlikuje od prijašnjih po više aspekata. Za početak, tu je plus size manekenka Paloma Elsesser, što je donedavno bilo neviđeno za ovaj brend. Pa iako su ostali modeli "standardnih" veličina za industriju, i ovo se smatra pomakom. 

image

Adut Akech i Paloma Elsesser

image

U glavnoj je ulozi Bella Hadid

image

Taylor Hill u kampanji

Osim seksi rublja, manekenke su obučene su slatke pidžame, šalove i kape, sve u kariranom uzorku, s puno flanela i crvenih nijansi posvuda. Ista ekipa manekenki sudjelovala je u jesenskoj kampanji za Victoria's Secret pod nazivom "Dream Angels". 

Još i prije pojave koronavirusa Victoria's Secret bio je u krizi, a lockdown ih je gotovo dotukao. Nitko više nije kupovao seksi donje rublje - pogotovo od tvrtke čiji je sad već bivši direktor izjavio da "prodaju fantaziju" pa ih zato ne zanimaju manekenke koje nisu u "standardnim" mjerama. Njihove anđelice zato su neslavno pale tijekom 2020., a uslijedilo je i zatvaranje desetaka trgovina. 

Početkom ove godine najavili su promjene pa su tako od seksi anđelica konfekcijskog broja 0 došli do koncepta "VS Collective", u kojem su različite žene i djevojke. Među njima našle su se nogometna zvijezda Megan Rapinoe, transrodna manekenka i glumica Valentina Sampaio, skijašica Eileen Gu i glumica Priyanka Chopra Jonas. Sve se promovira pod motom "osnaživanja žena" i "promicanja različitosti". Hoće li kupci reagirati?