Udobnost sa stavom - pritajena želja svih obožavateljica mode i savršen opis novih komada domaćeg brenda A‘marie. Kolekcijom naziva "Rock The Fall" osnažen je prepoznatljiv minimalizam dizajnerice Anamarije Brkić. "Stvaram odjeću za svakodnevni život", napominje Anamarija, "koja se prilagođava i mijenja kroz dnevne potrebe pružajući osjećaj zadovoljstva, kao da vam baš ništa ne nedostaje. Želja mi je da se osjećate snažno i udobno u onome što nosite, a moje kreacije su tu da taj osjećaj dodatno naglase."
Kao glavna tema kolekcije "Rock the Fall" isprepliću se opuštene siluete koje spajaju oblik, boju i različite teksture materijala poput vune, alpake, mohera, organskog pamuka te recikliranih vlakana. Mini haljine s dubokim faldama na ramenima, voluminoznih i raskošnih rukava, mogu se nositi na što god poželite jer će itekako ostaviti dojam, a možete ih nositi cijele jeseni u nebrojeno posebnih prigoda. Plišana haljina Dani izrađena od recikliranih vlakana, posebno je meka i nježna - prava party haljina.
Za nešto ležerniju eleganciju tu su ‘it‘ komadi ove, a i svake jeseni: bluze i oversized blejzeri, oni koji su u stanju od obične poslovne kombinacije napraviti svečan i autentičan outfit. Amina blejzer, ležeran i jednostavan, naizgled prevelik, a opet upakiran u senzualni dojam koji ostavlja, dolazi u dvije vječne boje: crnoj i boji fuksije. Tu je i crni vuneni Thilda kaput, klasik s A‘marie potpisom. Kaput je s dvostrukim kopčanjem, a posebnim ga čini visoki ovratnik, dok kaput od buklea Otto dolazi u vječnoj sivoj boji.
Tu su i pletiva u koja se za vrijeme prijelaznoga razdoblja volimo ušuškati. Najljepše tople nijanse jeseni čine Sanna pletenu, dolčevitu poželjnim komadom koji će razbiti sezonsko sivilo. Veliki novitet ove kolekcije su hlače i suknje od trapera, izrađene od japanskog, organskog pamuka. Riječ je o svega nekoliko modela u boji dima, karamele, antracit sive i crne, krojenih da savršeno pristaju svakoj figuri.
Ove jeseni A‘marie ženu utjelovljuje pjevačica Nika Turković, koja je spojila ležernost i scensku razigranost. "Iznimno sam počašćena što sam odabrana za lice ovogodišnje jesensko-zimske A’marie kampanje ‘Rock The Fall’ koja po meni savršeno spaja rokenrol i ženstvenost. Inače najviše volim komade koji su nosivi godinama, na stotinu načina i mislim da je A’marie upravo to i donio kao brend. Ima ponešto za svakoga, sve je vječno, materijali su predivni i prirodni, a krojevi takvi da će si baš svatko moći pronaći omiljeni komad ove jeseni. Mislim da bih iz kolekcije izdvojila malu crnu haljinu koja zbog svojih rukava ipak odskače od svake haljine koju sam dosada vidjela, oversized sivi kaput koji će stajati apsolutno svima i sako u boji ciklame koji me oduševio. Veliki sam fan A’marie već godinama, tako da mi je ovo jedno od onih pinch me momenata i na tome sam baš jako zahvalna."
Za šminku modela zaslužna je Sonja Kvesić, za frizuru Josipa Bačanić, a čitava je kampanja razvijena pod kreativnim vodstvom Anamarije Brkić.