Fini, minimalistički, polirani i sjajni, takvi su komadi nakita nove kolekcije brenda Mammii, dizajnerice Maje Miletić. Koristila je srebro, pikule, školjke, svilu, bisere i poludrago kamenje, a rezultat su efektni, ali nenametljivi komadi nakita.
"Know thyself - grčki aforizam, prvi je od tri maksime iz Apolonovog hrama u Delfima, po nekim izvorima pripisan proročici Pitiji iz 8. stoljeća prije Krista. Trenutak urezan u filmsku povijest je kad u "Matrixu" Neo dođe kod Oracle i iznad njega je na vratima ispisana ta fraza. Uvijek je aktualna jer se uvijek mijenjamo. Ne upoznamo se jednom u životu nego puno puta, ako imamo sreće", objašnjava dizajnerica. Nadodaje kako se izolirani ne možemo upoznati, tražeći savršene, pročišćene uvjete, savršen trenutak i prostor. Oni ne postoje jer žvot je neuredan.
Simboli koji se izmjenjuju su kontrasti, jing i jang, djetinjstvo, čistoća, red i nered. U kampanji čije fotografije potpisuje 925studio glavnu ulogu ima sama dizajnerica te Mak i Moris, njezini sinovi - svi onakvi kakvi jesu i u stvarnom životu.
---